Chapter 6 [+13]

537 33 4
                                    

Nikdy jsem nějak moc alkohol nepil, snad se neopiju po první skleničce. Sirius nalil do sklenice červené víno a zeptal se "Mohu se zeptat na váš věk, hrabě?". "Můj věk? Je mi 25 let.." odvětil jsem na jeho otázku, vzal jsem si od něj sklenici a napil se. Víno bylo docela dobré a bylo znát, že je i hodně silné. "Nalij i do druhé skleničky, ta je pro tebe." řekl jsem a rovnou jsem do sebe nalil celou skleničku. Lehce se mi zamotala hlava, ale jinak se nic moc se mnou nedělo.
Sirius mi přilil a já to bůh ví proč zase vypil. Asi po třech deci jsem už byl hodně malátný a poddajný.
V hlavě se mi urodila myšlenka, že chci hned od Siriuse polibek. "Polib mě ,Siriusi.." řekl jsem a podíval se na něj. Viděl jsem lehce rozostřeně.

Jeho věk mě docela překvapil. Uvědomil jsem si, že je mezi námi značný věkový rozdíl. S Akamem jsme upíjeli víno a blábolili o všem možném. Měl jsem toho v sobě asi tak polovičku co on. Najednou řekl ty tři slova. "Polib mě, Siriusi..." Doslova mi jeho slova rezonovala v hlavě. Odložil jsem skleničku a sundal si sako. Akame seděl na posteli a tváře mu lehce žhnuly od dobrého vína. Sebral jsem mu sklenici z ruky a posadil se mu na klín, tak abychom byli čelem k sobě. Pohladil jsem ho po tváři a vtiskl mu polibek. Nejprve jen jemný, ale později hluboký a vášnivý. Povalil jsem ho na postel a dál ho vášnivě líbal. Po chvíli jsem se odtáhnul na usedl na jeho pánev. Odvázal jsem si kravatu a dál hleděl do jeho krásných očí."Zapomněl jsem vám dnes popřát, hrabě. Takže vše nejlepší k vaším pětadvacátým narozeninám. Řekněte, co byste si ode mě přál?" Pohladil jsem ho po tváři a jemně si pohrával s jeho vlasy.

Když jsem řekl svůj požadavek, vzal mi sklenici, odložil ji a sedl mi na klín. Začali jsme se líbat a on mě povalil, na postel. Když jsme se odtáhli, zadíval se mi do očí a zeptal se, co bych si od něj přál k narozeninám. Šbalsky jsem se ušklíbnul a odpověděl jsem "Co chceš dát někomu, kdo má všechno? Ale pokud chceš vědět, co si přeji od teb k narozeninám...." odmlčel jsem se a jednu ruku přesunul z jeho pasu na jeho zadek alehce jsem stisknul "Přeju si tebe~...". Skousl jsem si ret a zadek jsem mu chytl i druhou rukou. Měl perfektní zadek. Začal jsem mu ho hladit a jemně mačkat. Nemohl jsem se toho pocitu nabažit. Sahám na zadek severského prince.

"A-Akame?" vykoktal jsem ze sebe, když mi několik minut osáhával zadek s zaujatým a nadšeně-děsivě-úchylně-nadrženým výrazem. "Eh? Co? Haa?" koukal na mě tupě. "Vadilo by vám, kdybych vám alespoň v posteli tykal?" vybalil jsem na něj. On lhostejně pokrčil rameny. Bral jsem to jako souhlas. Políbil jsem ho a postupně rozepnul všechny knoflíčky na jeho košili. Měl dokonale vypracovanou hruď. Ačkoliv jsem objevil i několik jizev nejspíš od předchozích bitev. Znovu jsem se přiklonil, abych ho políbil, když se náhle a rychle naše pozice vyměnily. Netušil jsem, která bije a zmateně se rozhlížel kole. Akame se jen ušklíbl a sundal si svou košili úplně. Přiklonil se a vtiskl mi polibek.

Rychle jsem povalil Siriuse pod sebe a svoji košili jsem si sundal úplně a pohodil ji na zem. Taktéž jsem začal sundávat košili jemu a přitom jsem líbal vždy každý kousek jeho kůže, který se odhalil s každým rozepnutým knoflíkem. Polibky jsem skončil na jeho podbřišku, lehce jsem mu stáhl kalhoty těsně nad rozkrok a dál ho zasypával polibky. Jemně jsem mu tam kůži skousnul a jako odpověď se mi dostal jeho potěšený vzdech. Nechal jsem toho a opět jsem se vrátil k jeho obličeji ,abych mohl znovu políbit jeho sladké rty.

Chytil jsem ho kolem krku a přidržoval si ho v polibku. Po chvíli se naše rty oddělily a on se přesunul na můj krk. Na krku jsem byl vždy extrémně citlivý. Řekl bych, že jsem spíš kňoural než vzdychal. Rukama jsem bloudil po jeho těle a zastavil jsem se až u lemu jeho kalhot. Začal jsem mu je pomalu stahovat, ale jeho ruce mě zastavily. Podíval jsem na něj nechápavým výrazem.

Když jsem ho líbal na krku, šlo poznat, že je na to citlivý. Rozkošně kňučel a vzdychal. Hned jsem si v hlavě udělal poznámku, že na krku se mu to hodně líbí. Když mi začal stahovat kalhoty, zastavil jsem ho a on se na mě udiveně podíval. Usmál jsem se a dal mu pusu, nechal jsem ho tedy pokračovat a též jsem se začal věnovat svlékání jeho kalhot. Neváhal jsem a svlékl jsem mu je rovnou i se spodním prádlem. Nač se zdržovat... Nemohl jsem odolat, posunul jsem se trochu níž, roztáhl jsem mu nožky a začal jsem mu líbat vnitřní stranu stehen. Párkrát jsem ho tam kousnul a udělal jsem mu tam i pár červených flíčků, což jsem so na krku nemohl dovolit, aby to nikdo neviděl.

Sluha hraběte JagelliuseKde žijí příběhy. Začni objevovat