"Dayı, dayıı, dayıııı..."
Sarı kıvırcık saçları, 5 kat yüksek çatıdan dayısına seslenirken, yüzünü kaplıyordu. Babasının onu çatıya çıkarıp aşağıdakilere, karım benimle barışmazsa atlarız derken Gizem henüz 3 yaşındaydı. O kadar korkmuştu ki ağlayarak aşağıdakilere bakarken dayısının yoldan geçtiğini bile farketti sesini duyurmak için çok çabalasada buna gerek yoktu, çünkü orası gayet kalabalıktı ve dayısı herkesin nereye baktığını merak edip baktığında, Gizemi görmesi onu çılgına çevirmişti. Haberlere çıkmışlardı o sırada annesi duştayken anneannesi haberde farkedip, koşarak kızına söyledi ve olayın olduğu yere gittiler.
Polisler çoktan gelmiş, ikna etmeye çalışıyorlardı. Karısının geldiğini gören Erdem,
"Karıcığım seni çok seviyorum, lütfen beni affet, ben sensiz bu dünyayı istemiyorum, eğer affetmezsen kızımızla birlikte kendimi burdan atarım" dedi.Polislerle Gizemin annesi Filiz anlaşma yaptılar ve Filiz, Erdem'e;
"Seni affediyorum, lütfen inin ordan"
Diyebildi hıçkırıklarla.
Erdem'in yanına çıktılar, uzağında durup ikna etmeye devam ettiler. Nihayet ikna olmuştu ve yavaşça kalkarak, atlayacağı yerden uzaklaşıp, eski karısının ve polislerin olduğu yere gitti. Polisler hemen Gizem'i kucağından aldılar, Erdemi de kelepçeleyerek götürmeye hazırlandıkları sırada Gizem polisin üstüne kusuvermişti polis gülerek;"Kurtulmanın verdiği rahatlama olsa gerek" diyerek ortamı keyiflendirmişti. Gizem'in dayısı, babasına saldıracakken polisler tuttu anneannesi ve annesi Gizem'in yanından ayrılmayarak onu sakinleştirmeye çalışsalarda küçük, masum, herşeyden habersiz fakat çok korkmuş olan kızın hıçkırıkları mahkemeye kadar son bulmadı.
Hemen mahkemeye çıkarılan Erdem, oyuna geldiğini, eski karısının asla onu affetmeyeciğini geçte olsa anlamıştı. Hakim Gizem'i çağırdı önce küçük kızı sakinleştirdi.
"Kızım sen bu soru için çok küçüksün ama sormak zorundayım. Bundan böyle annenle mi yoksa babanla mı yaşamak istersin?"
Anneannesi, 'böyle şey mi olur? Kızının hayatını riske atan adam'ı hapise atın, birde hâla kızının onunla kalabilecek olması ihtimali olabilir mi?' diye mırıldandı.
Gizem bu sorudan birşey anlamasa da orda durmak istemiyordu ve anneannesine doğru koşarak sarıldı. Ve bu durumda küçük kız annesine kavuşurken Erdem kızını sadece haftasonları görebilecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan
Non-FictionGeçmişten kaçmaya çalışan, kendisine, unuttum artık kötü günleri demesine rağmen Gizemi'n aklını kemiren geçmişi... "Anneanne babam ben doğduğumda mutlu olmuş muydu? Kaç kişi bu soruyu sorma gereği duyardı ki? Babasına olan sevgi miydi? yoksa nefre...