Erdem her hafta sonu kızı Gizem'i almak için geliyordu fakat Gizem babasından o kadar kormuştu ki, babasını görmek istemiyordu. Gizem 5 yaşına geldiğinde, Annesi Filiz, ona;
"O senin baban, seni üzmek ister mi? Seni çok özlemiş, her hafta sonu geliyor ama sen gitmiyorsun çok kötü durumda kızım" dedi istemsizce. Gizem yinede görmek istemiyordu ama ağlaya ağlayada olsa zorla gönderdi annesi Gizem'i, babasının yanına. Pazar günü geri getirmesi gerekiyordu Gizem'i, babası. Fakat telefonuna ulaşılamıyordu. Erdem, Gizem'i alıp Adana'ya, ordan Mersin'e geldiğinde iki hafta geçmişti ki Gizem'in anneannesini o sırada aramayı aklına getirdi sonunda.
"Anne çok özür dilerim, Gizem yanımda güvende merak etmeyin, Filiz beni affedene kadar geri dönmeyeceğiz."
"Erdem sen ne saçmalıyorsun? Biz kaç haftadır ne hale geldik sen biliyor musun? Filiz perişan, her yerde seni arıyoruz. Gizem'in bronşiti var bunu sende biliyorsun biraz düşün kızını" dedi ağlamaktan söyledikleri zor anlaşılsa da annenanesi.
Erdem cevap veremiyordu daha sonra, Gizem'in anneannesi devam etti;
"Gizem'in sesini duymak, onunla konuşmak istiyorum." Dedi.
Erdem telefonu Gizem'e verdi.
"Anneanneciğim, kızım nasılsın? Getirecek baban seni merak etme getirmezse biz bulup alacağız seni" Dedi.
Gizem nefes almakta zorlanıyordu.
"Anne anne se ni çok özle dim, oraya gel mek isti yo rum babam ge tir miyor. Ne olur beni kur tarın" diyebildi. Nefesinin yettiği kadarıyla, ağlayarak, kesik kesik.
Babası aldı telefonu;" Gizem iyi, sadece sizi özlemiş."
"Yarın Gizem burda olacak, dayısı askerde biliyorsun. Her aradığında Gizemle konuşmak istiyor. Ya uyuyor ya da arkadaşlarıyla oynuyor diyoruz ama artık tedirgin olmaya başladı, Gizem'e ne kadar düşkün olduğunu biliyorsun, Gizeminde ona. Yarın izin almış eve gelecek, yarına kadar Gizem burda olmazsa olacakları sen düşün, askerliğini yakar gelir onun için." Dedi. Sinirden nasıl bağırdını telefonu kapatınca, acıyan boğazından anlamıştı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OyunBozan
Non-FictionGeçmişten kaçmaya çalışan, kendisine, unuttum artık kötü günleri demesine rağmen Gizemi'n aklını kemiren geçmişi... "Anneanne babam ben doğduğumda mutlu olmuş muydu? Kaç kişi bu soruyu sorma gereği duyardı ki? Babasına olan sevgi miydi? yoksa nefre...