Kokica po kokica i kutija sa kokicama ostala je skoro prazna. Film je odličan! Kameron Dijaz koja ima glavnu žensku ulogu, saznaje da je njen dečko kog glumi Nikolaj Koster-Valdou oženjen, pokušava da svoj poljuljani život vrati na pravi put.
Međutim, kada upozna njegovu ženu uviđa da njih dve imaju mnogo toga zajedničkog. Ubrzo zaklete neprijateljice postaju nerazdvojne i dobre prijateljice. Nakon što otkriju još jednu ljubavnicu, tri žene udružuju snage i osmišljavaju zajedničku osvetu. Film je odličan i presmešan! Više kokica mi je ispalo dok sam se smejala nego što sam ih pojela."Gospođice ostavite telefon." Starija žena iz reda iznad nas kaže Juliett. Pogledam prema svojoj najboljoj prijateljici koja piše poruku Niallu. Oni su u kontaktu jebeno 24 sata! Kad god je pitam šta radi, dobijem odgovor Evo pričam sa Niallom ili Idem da se vidim sa Niallom.
Ženska glavo oladi malo od njega! Jeste li vezani pupčanom vrpcom pa ne možete jedo bez drugog jedan dan, a pri tome se poznajete samo nekoliko dana.
"Izvinite." Juliette se izvini i nasmeši gospođi iza nas pa ugasi telefon i vrati ga u svoju torbu. Baci pogled ka meni i kada vidi da je ja već gledam, šapne mi jedno Objasniću ti kasnije. Klimnem glavom i obe vratimo pogled na film.
Na ruci osetim vibraciju koja dolazi iz torbe i obaveštava me da mi zvoni telefon. Ne obraćam pažnju na to, već samo nastavljam da gledam film.
Dok smo čekale da nam jedna od radnice u biskopu da jakne koje smo ostavili kod njih na čuvanje kako nam ne bi smetale tokom prijekcije, prišla su nam neka dva momka sa pričom kako su nas videli u nekom klubu za koji prvi put u životu čujem. Dali su nam papirić na kom su zapisani njihovi brojevi telefona, koji sam ja samo zgužvala i bacila u kantu za smeće dok je Julliet papirić stavila u džep svoje jakne.
"Šta planiraš da radiš sledeći vikend?" izlazeći iz biskopa Juliette me pita.
"Da učim za glupavi ispit koji imam za dve nedelje." Sama pomisao da naredne dve nedelje dok ne prođe ispit neću moći da izlazim sa društvom već da ću morati po cele dane da sedim u sobi i učim, prevrće mi želudac. Jedine destinacije gde ću moći da idem jesu škola- kuća- škola i tako sve u krug. Ali posle ovog ispita, sledeći ispit imam tek za 2 meseca, do tada ću uraditi jedan kolokvijum koji će mi pomoći da dobijem veću ocenu na tom sledećem ispitu i tu ću lagano izdominirati. Još će mi i mama pomoći malo oko toka i biće odlično!
Ostala mi je još godinu ipo dana i idem na specijalizaciju, koju dobijam 100% jer su mi u indeksu sve 9-ke i 10-ke."Ovaj, ja ne idem kući. Idem da se nađem sa Niallom." Obavesti me Juliette crveneći se.
"Je li to nešto ozbiljno? Milism, viđate se svakog dana, dopisujete se neprestano?"
"Nešto između je."
"Ne postiju tu između Juliett. Ili je ozbiljno ili nije. Zapravo, koliko ozbiljno mođe biti kada ste zajedno 5 dana?" Možda sam malo gruba, ali tako je. Poznaju se svega 5 dana!
"Vidimo se B." Zagrli me i uđe u taksi i ode u meni nepoznato gde. Puhnem, slegnem ramenima i sednem u svoj automobil i odvezem se kući.
Liam POV
Posle druženja sa momcima kod Nialla u stanu, svi smo se razišli i svako je otišao svojoj kući. Zapravo, Niall nas je sve oterao jer treba da raspremi stan i spremi se jer mu dolazi Juliette. Sve vreme dok je pričao o njoj se smeškao. Mislimda mu zaista sviđa. I ako se znaju samo 5-6 dana vidi se da voli kada je u njenom društvu koje mu, po njegovim rečima, jako puno prija. Kaže da se skroz opusti kada se druži sa njom i da nema nikakve neugodne atmosfere, da uvek imaju o čemu da pričaju i bla, bla, bla. Jako mu se sviđa i sad samo klepeće o njoj.
YOU ARE READING
Doctor and Lawyer [summer2017]
FanfictionOna je mamina i tatina mezimca. Fina i dobra devojka sa odličnim uspehom na medicinskom programu na jednom od prestižnih londonskih univerziteta. Diplomiraće medicinu, dobiti specijalizaciju, ali i napraviti grešku koja će je koštati karijere. Šta ć...