PROLOG

1.8K 92 19
                                    

Crnokosa devojka, lešnik braon  očiju sedi preko puta mene, pije svoj omiljeni frape od banana sa šlagom i mrvicama čokolade na vrhu i prepričava mi šta se sinoć dogodilo kada smo izašle u jedan od mnoštvo Londonskih klubova.

" I sinoć kad si ti otišla sa onim zgodnim tipom kog si pogledom gutala, došao je neki plavokosi Irac sa nekim neverovatno plavim očima i nabacivao mi se. Prvo ga nisam fermala ni 2%, a onda je počeo da mi šapuće neke prljave reči na uho, dok sam ja pila. I kasnije, kad sam bila mrtva pijana I nisam znala gde se nalazim, odveo me je u hotelsku sobu. A onda sam se odjednom probudila gola, dok je on bio samo u boksericama na kojima se jasno videla jutarnja erekcija." Ostavlja me potpuno zbunjenu kada je prestala da priča.

"Nemoj mi reći da ste se pojebali?" Zbunjeno pitam na šta se ona nasmeje i odmahne glavom. Ona je od devojaka koje stalno izlaze I oko kojih se momci stalno vrte I žele da se uvuku u njene gaćice.

" Ne Blake. Nismo se jebali, ali ne znači da nećemo, lep je i ima telo kog se ne možeš nagledati koliko je dobro izvajano. Samo me je oralno zadovoljio." Ona se pobedosno nasmeje na šta se ja samo tiho nasmejem i klimnem glavom. 

" I eto!" Uzvikne i pridobije nekoliko pogleda od ljudi u našoj blizini. "Šta je bilo sa tobom?" Pita znatiželjno, smeškajući mi se bezobrazno.

"Ništa. Kad smo otišli u sobu i kad je trebao da me poševi nije mogao da mu se digne." Razočarano kažem i ona me razočarano pogleda.

"Zajebavaš me?" Tiho me upita i glupavo me pogleda. Smešna je njena faca, ali suzdržavam da se ne nasmejem.

"Ne." Ozbiljno kažem i ona počne da se smeje.

" Koliko on uopšte ima godina?"

"Dvadeset dve." Odgovorim joj dok čačkam svoj mobilni telefon. Ne želim da razgovaram o ovome. Želim samo da zaboravim predhodnu noć I da se ona nikada više ne ponovi.

"Tako je mlad i nije hteo da mu se digne?" Slegnem ramenima i uzmem gutalj mog milk šejka od čokolade sa mrvicama keksa.

Ulazim u kuću i odmah mi zamiriše mamin ručak. Pohovanono belo meso, krompir pire i mamina supa. Njamiii.

"Stigla sam!" Povičem kada okačim jaknu na čiviluk u hodniku.

"Blake, dođi da mi pomogneš nešto." Dobaci mama iz kuhinje, verovatno već iznervirana jer ne uspeva sama, a tatu kada bi pozvala samo bi napravio još veći hao I još više je iznervirao.

"Ćao tata!" Javim se tati kad prođem kroz dnevni poravak. Vrati mi i kako sam ušla u kuhinju mama mi je rekla da postavim sto. Odem u kupatilo, brzinski operem ruke I odmah se vratim u kuhinju kako bih pomogla mami.

"Imaćemo goste." Obavesti me i ja klimnem glavom. Nisam ni sumnjala u to da imamo goste. Čim mi trađi pomoć u kuhinji imamo goste, jer kada sprema samo za nas troje nikud ne žuri I sve polako odradi sama.

"To su tatini novi partneri u firmi." Već mi je dala odgovor na pitanje koje bih postavila da mi nije ovo rekla.

Tata je imao svoj lanac hotela. Iako su njegovi hoteli jedni od najboljh, on nikada nije zapostavljao mamu i mene.
Svako veče, kada sam bila mala tata mi je kupovao omiljenu čokoladu sa keksom, dok je mami kupovao buket belih i rozih ruža koje su njene omiljenje. I dan danas, nakon toliko godina on idalje to radi.

Mama je bila doktor. Kao devojka, bila je vrlo bunrovn, ali je bila besprekorna u školi. Završila je Medicinski fakultet, dobila specijalzaciju, specijalizirala pedijatriju I kasnije dobila subspecijalizaciju i tako završila kardiologiju. Radi u dečijoj klinici u Londonu kao kardiolog , dok ujedno ima i nekoliko svojih, privatnih klinika. Ali čak ni ona, nikada nije zapostavljala oca i mene. Ima veliku i veoma uspešnu karijeru koju još vise obogaćuje iz dana u dan i nešto što je još bitnije- porodicu koja je srećna i zdrava.

"Mama, ako sa večerom završimo nešto ranije, hoću li moći da izađem večeras?" Umiljato je pitam, a ona se premišlja na moje pitanje.  Kada bi znala šta radiš, ne bi te pustila ni za million dolara.
"Videćemo." Kratko odgovori i nastavi da seče krastavac za salatu. Znači ne mogu. Kada god bi mi rekla Videćemo, znači postoji nada da se to nešto ostvari.

Kada sam postavila sto, otišla sam da se istuširam. Mama mi je ostavila haljinu i cipele koje bih trebala da obučem za večeru.

Crna haljina sa pink detaljima do kolena i pink štiklice.
Ponekad pomislim da joj nisam ćerka.
Ovo je verovatno najduža haljina koji sam ikada obukla i koju ću ikada obući. Nas dve nemamo mnogo različit ukus, ali nekada se ne slažemo oko mode. Najviše volim sa njom da idem u kupovinu jer mu uvek kaže svoje iskreno mišljenje.

Kroz vrata ulazi bračni par srednjih godina i za njima momak plave kose, mojih godina. Gospođa koja je ušla sa svojim suprugom upravo, izgleda vrlo lepo i mladoliko kao i njen suprug. Zagrizem usnu kada njihovog, predpostavljam sina odmerim od glave do pete. Seksi je i zgodan. Plava kosa, nebesko plave oči, beo ten i predivan osmeh!

"Niall." Pružim ruku koju on uzme u svoj dlan i poljubi je. Džentlmen. Ili bar dobro glumi da je džentlmen. 
"Blake." Govorim dok mi ljubi ruku.
Upoznam se sa Niallovim roditeljima pa svi zajedno krenemo ka trpezariji. Čine se kao vrlo fini i društveni ljudi.

" Pa Blake, čime želiš da se baviš kasnije? " Upita me gospođa Horan smeškajući mi se.

"Idem na medicinski program. Kasnije ću najverovatnije na specijalizaciju koju ću najverovatnije dobiti." Odgovorim joj lagano smeškajući se i pogledam u plavokosog momka koj već uveliko priča zajedno da našim očevima.

Nakon večere, roditelji su otišli u dnevni boravak, dok sam ja sa Niallom morala da odem u svoju sobu jer su pričali o poslu, a moji ne žele da se ja još uvek zamaram time, već da učim i imam dobre ocene. Dok smo išli uz stepenice, vrckala sam guzom njemu ispred nosa.
"Pričaj mi." Govorim mu dok sedam na fotelju pored prozra sa kojeg se vidi divan zalazak sunca i deo Big Bena.
"Lupiću te po toj tvojoj guzici, ako još jednom budeš vrckala meni ispred nosa." Bezobrazno se smeška i seda na drugu fotelju. Ako bude bilo još jednog puta.

"Pričaj mi o sebi." govorim nevezano za ono što je upravo plavooki momak rekao.

"Završavam prvu godinu faksa, volim da izlazim, volim devojke. Volim sve što vole mladi." Ruka mu je ispod usana što je previše seksi. Skočila bih ovog trenutka na njega, ali nalazimo se u kući mojih roditelja i mama može svakog trenutka da mi uleti u sobu i kaže da Niall i njegovi idu.

" Reci ti sad nešto o sebi." Znatiželjno me gleda i podsmehuje mi se. Šta mi se podsmehuješ, plavušo jedna!

Skočila bih na tebe ovog trenutka i silovala bih te.

"Završavam koledž, ne znam tačno šta ću posle. Nisam mirna i povučena nimalo, ovo je izuzetak. Kao i ti, volim da izlazim, da se zbavljam, za večeras si me uskratio izlaska i..." Prekida me zvono na mom telefonu. Juliette- veliki slovima napisano na ekranu.
"Najbolja drugarica, ne smeta ti da se javim?" Pitam Nialla na šta on odmahne glavom.

"Hej Juli!" Veselo se javim na šta ona odmah počne da viče.

" Zove se Niall! Ostavio mi je papirić sa brojem telefona u torbici Blake! Trebaš mi pord mene da bih ga pozvala, zato dovlači smoje lepo dupe kod mene!" Veselo i uzbuđeno viče, na šta ja odaljavam telefonn od uha i smejem se gledajući Nialla kako ima zapanjen izraz lica, jer je čuo sve.
"Dođi kod mene sada jer ja ne mogu da izađem sada. Kad stigneš do kuće, ne ulazi na prednja vrata. Budi kod zadnjih i zovi me da ti otvorim, samo tiho Juliette. Važi?"  Gledam u Nialla, dok on nešto mrmlja sebi u bradu i čeprka po svom telefonu.
"Važi." Kaže i prekine brzo. Ne voli da neko prekine vezu pre nje, niti da sagovornikova reč bude poslednja u telefonskom razgovoru. Njena je posladnja i to ti je.

__________________________________________________________________________

Ćao drugari! Ovo je moja druga priča na Wattpadu i nadam se da će vam se svideti. 
Ovo je tek prvi deo i kao i obično dosadno je, ali vam obećavam da će biti mnogo bolja od prve i zanimljivija. Sa više događaja i likova. 
Glavne junake zamišljajte kao Liama (nije se još uvek pojavio, ali biće glavni lik) i Indianu Evans kao Blake. Ostalo vam piše sa strane.
Ovu knjigu ću pisati kada završim prvu priču Boxer and Love što je vrlo brzo.  
Ako neko ima stranicu na fejsbuku o Liamu ili 1D, neka mi malo pomogne oko reklamiranja :D 
Nadam se da će vam se svideti i da ćete čitati.
Ako vam se sviđa, ostavite glas i molim vas, komentar. :)





Doctor and Lawyer [summer2017]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora