Zdravím u nového dílu. Je trochu delší, tak snad se vám bude líbit :)"Otevřte mi dveře, mám plný ruce!" obě jsme sebou trhly, když jsme z chodby uslyšely hlas Paige.
Lauren, tak se slečna Jaugeuri jmenuje, si povzdechla a vydala se ke dveřím. Srdce mi tlouklo tak, že to určitě musela slyšet, a já jsem v duchu děkovala Paige, protože opravdu netuším, co by se stalo, kdyby nepřišla. Naštěstí už do konce hodiny nezbývalo moc času a Paige byla celou dobu se mnou. Přesto jsem však neunikla Laureniným hypnotizujícím pohledům, ze kterých se mi motala hlava. Když se s námi konečně loučila a děkovala nám za naši ochotu, nezapomněla mi nenápadně pohladit po boku. Když tak učinila, celá jsem ztuhla a nemohla jsem se nadechnout. Rychle jsem se však vzpamatovala a dohnala jsem Paige, která už mířila ke své skříňce.
"Hej, to na mě ani nepočkáš?" křikla jsem na ni.
"Promiň zlato, Em na mě venku čeká. Chceme jít do toho novýho klubu." otočila se na mě s výmluvným pohledem.
"Ehm..můžu se k vám přidat?" vypadlo ze mně. Nevím jak mě napadlo, že bych šla do gay klubu, ale už jsem to nemohla vzít zpátky.
"Joo, jasně." odpověděla po chvíli překvapeně.
Rychle jsme se oblékly a mířily k autu Emily, které už čekalo před školou. Paige se hned rozběhla ke dveřím spolujezdce a přivítala se s Emily ne zrovna nevinným polibkem. Já jsem se mezitím posadila za Emily, která se na mě překvapeně otočila.
"Camila jede s náma kotě. A ani jsem ji nemusela přemlouvat! No chápeš to?" vysvětlovala jí nadšeně Paige. Emily se usmála a jen zakroutila hlavou
"Neříkej mi, že jsi se přeorientovala." promluvila ke mně nakonec po pár minutách jízdy.
"Pff, to rozhodně ne. Jen je pátek a nechci být sama doma a nudit se. A taky mi celkem chybí sex, takže když se pořádně ožeru, tak mi třeba ani nebude vadit, že to bude s holkou." zavtipkovala jsem.
"Proč jsi mi to neřekla? Mohla bys s náma jít do trojky." řekla, na můj vkus až moc vážně, Paige. Emily po ní hodila naštvaný výraz.
"Doufám, že si děláš srandu zlato." řekla žárlivým tónem, ale bylo vidět, že to nemyslí vážně.
"Možná" uchechtla se potichu Paige, za což si od Emily vysloužila ránu do ramene. Jen jsem je pozorovala a usmívala se. Byly spolu vážně roztomilé. Než jsem se stihla litovat, že nikoho nemám, zastavila Em před svým domem.
"Tak dámy, máme hodinu na přípravu, oblečení vám klidně půjčím." řekla když odemkla a vstoupila dovnitř. Nakonec se z jedné hodiny staly dvě, protože Paige byla jako vždy se vším nespokojená. Když jsme konečně vycházely, pocítila jsem přicházející vlnu adrenalinu. Už jsem pěkně dlouho nepila.
Po další půlhodině jízdy jsme konečně vystoupily před klubem, který se už teď, v sedm hodin, zdál pěkně narvaný.
Když jsme se konečně dostaly dovnitř, hned jsme zamířily k baru, kde nám Emily koupila koktejl, jehož název jsem nepostřehla. Ale chutnal mi. Chutnal mi tak moc, že jsem během hodiny vypila další dva. Mezitím jsem někde ztratila Paige s Em, ale to mi v tu chvíli bylo dost jedno. Najednou jsem dostala strašnou chuť tančit. Nejistým a mírně motavým krokem jsem se vydala na taneční parket, kde jsem se nechala unášet hudbou. Najednou jsem na svých bocích ucítila něčí ruce a když jsem se otočila, uviděla jsem krátkovlasou holku, mohlo jí být něco kolem pětadvaceti. Nejdříve jsem si nebyla jistá, jestli je to vůbec dívka, když na ní však posvítilo barevné světlo, měla jsem jistotu, že ano.
"Zvu tě na drink kočičko." řekla mi, po tom co se ke mně naklonila, abych ji přes ten hluk slyšela. Jen jsem přikývla a následovala jsem ji k baru. Objednala mi panáka a posadila se vedle mě.
"Jsem Shane." mrkla na mě. Měla zelené oči, stejně jako Lauren. Jenže postrádaly tu kočičí divokost. Bože, proč zase myslím na tu úchylnou učitelku?! V duchu jsem si dala facku. Shane se na mě pořád dívala. Asi čekala, že se jí taky představím.
"Camila" odpověděla jsem a chystala se kopnout do sebe dalšího panáka, kterého mi stihla objednat.
"Hele, nechceš odsud vypadnout? Bydlím poblíž." zeptala se mě narovinu.
"Jasně." usmála jsem se, trochu falešně, protože jsem věděla, co bude následovat a i přes všechen ten alkohol jsem měla strach. S holku jsem nikdy nespala. Shane mě chytla za ruku a vedla k východu. Najednou jsem však za sebou uslyšela hlas, který jsem si v tu chvíli však nedokázala k nikomu přiřadit.
"Jsi to ty Camilo?" Otočila jsem se a uviděla Lauren. Neuvěřitelně sexy Lauren.
"Jé ahoj Lauren. Co tady děláš?" zasmála jsem se. Už na mě začal působit ten chlast.
"Tak zaprvé, netykej mi, zadruhé, na to, že ti ještě nebylo dvacet jedna vypadáš dost zlitě a zatřetí, co tu děláš se Shane?" vychrlila na mě. Při zmínce o Shane, na kterou jsem v tu chvíli úplně zapomněla, se jí na tváři usadil starostlivý výraz.
"Shane? Jdeme se užít, že jo Shane?" otočila jsem se na ni s přiblblým úsměvem.
"Přesně jak Camila řekla. A teď nás prosím omluv." řekla Shane nervózně a rychle mě táhla k východu. V tom jí ale zabránila Laurenina ruka, která mě chytla za zápěstí.
"Ne, půjdeš se mnou. Shane si najde někoho jiného." řekla rázně a já jsem jí v tu chvíli nedokázala odporovat. A Shane taky ne. Jen se na mě omluvně podívala a zmizela v davu.
"Zavezu tě domů." uslyšela jsem znovu její hlas.
"Jistě, Lauren." zavrněla jsem. V tu chvíli mě neskutečně přitahovala a odsouhlasila bych jí snad všechno.
Jen si povzdechla a nekomentovala, jak jsem ji opět oslovila. Chytla mě za ruku a vedla mě ven, nejspíš ke svému autu. Otevřela mi dveře od spolujezdce a sama nasedla na místo řidiče. Dokonce se mi povedlo, nadiktovat jí správnou adresu. Nastartovala a vyjely jsme.
"Víš Lauren, jsi strašně sexy. Řekni mi, co mám dělat, abych po tobě nevyjela? Snažím se být hetero a pak si příjdeš ty a všechno to snažení mi zničíš." poslední větu už asi neslyšela, protože jsem už nedokázala mluvit srozumitelně, kvůli únavě, která na mě začala padat. Nic neřekla. Po chvíli jsem ucítila její ruku na své noze. Kreslila mi na ni uklidňující kroužky a to mě za pár minut uspalo. Probudil mě až její hlas, který mi oznamoval, že jsme na místě. Ještě mě doprovodila ke dveřím, kde mi dala pusu na tvář.
"Děkuju. Asi bych toho se Shane litovala." řekla jsem ještě. Usmála se.
"Dobrou noc Camilo."
"Dobrou Lauren."Tu noc se mi poprvé zdálo o mé učitelce.
ČTEŠ
Don't Touch Me // CAMREN [girlxgirl]
FanfictionCamila (18) - studentka maturitního ročníku Lauren (23) - mladá učitelka