Chapter 4

1.4K 76 0
                                    

"Takže Shane jo?" zasmála se Paige, když jsem jí v pondělí ráno vyprávěla, co jsem dělala o víkendu.
"Potkaly jsme se v baru a celkem dobře jsme se bavily, dokud nás Lauren nevyrušila."
"Neříkala jsi ještě před týdnem, že jsi hetero?" ušklíbla se moje otravná kamarádka.
"Jen si užívám." odpověděla jsem jí rychle, i když jsem si nebyla úplně jistá, že mluvím pravdu.
Když jsme dorazily do školy, výjimečně včas, uvědomila jsem si, že první hodinu máme angličtinu. To znamenalo, že uvidím Lauren. Sakra, nejsem na to připravená. Sedla jsem si, jako vždycky, do poslední lavice vedle Paige a věnovala se kreslení do svého sešitu.
"Dobré ráno, posaďte se." uslyšela jsem milý, ale přesto autoritativní hlas. Pokračovala jsem v kreslení různých obrazců a snažila jsem se nevnímat Laurenin pohled, který mě z nějakého důvodu znervózňoval. Když zvonek konečně ohlásil konec hodiny, rychle jsem si sbalila všechny věci a chystala se opustit třídu.
"Potřebovala bych s vámi mluvit slečno Cabello." uslyšela jsem za sebou ledový hlas, když už jsem byla skoro u dveří.
Zluboka jsem se nadechla a s lhostejným výrazem jsem došla až k jejímu stolu. Mezitím už se třída vyprázdnila, takže jsme tam zůstaly jenom my dvě.
"Tak jak sis užila zbytek víkendu?" zeptala se mě po chvíli ticha nenuceně, mezitím co si uklízela věci ze stolu.
"Opravdu jste se mnou chtěla mluvit o tom, jak jsem si užila víkend?" nadzvedla jsem obočí.
"No, tak zajímá mě, jak jsi se vzpamatovala z propařené noci." ušklíbla se.
"Pff, byla jsem naprosto v pohodě." odsekla jsem.
"Jasně." zasmála se, ale potom zvážněla.
"Se Shane už se nebav. Akorát by ti ublížila."
"Nemusíš se o mně starat." protočila jsem oči v sloup. Chystala jsem se k odchodu, ale během vteřiny bylo moje tělo přišpendleno tím jejím ke zdi.
"Myslím to vážně. Buď hodná holka." řekla a pohladila mě po vlasech. Cítila jsem její teplý dech na krku, až jsme z toho měla husí kůži. Asi jsem vydechla až moc nahlas, protože se pobaveně ušklíbla. Naklonila se ke mně blíž.
"Měla bys jít, nebo příjdeš pozdě na hodinu." zašeptala mi do ucha a odešla. Já jsem zůstala nehybně opřená o zeď ještě několik minut. Z tranzu mě probral až zvuk školního zvonku ohlašující další hodinu. Kurva, ještě kvůli ní příjdu pozdě. Naštěstí jsem do třídy doběhla dřív než naše chemikářka. Udýchaně jsem došla k Paige a začala si připravovat věci na hodinu.
"Tak co sexy učitelka?" zeptala se mě po chvíli.
"Nic důležitýho." zamumlala jsem a dál se věnovala hledání sešitu ve svém přeplněném batohu. Paige se chtěla ještě na něco zeptat, ale naštěstí ji přerušil příchod učitelky. Když začala vykládat novou látku, zkontrolovala jsem si mobil a zjistila jsem, že mám novou smsku od Shane.
Shane (11:32)
Ahoj kotě, nezajdeme večer někam? ;)
Hned jsem jí odepsala.
Camila (11:34)
Jasně. Vyzvedni mě v osm.
Paige se mi celou dobu snažila koukat přes rameno. Dneska mě ta holka fakt štve. Ignorovala jsem její otázky a snažila se aspoň posledních pár minut vnímat kovalentní vazby, nebo co to
bylo.

* * *

"Crr!"
Sakra sakra sakra, vůbec nestíhám! Rychle jsem seběhla schody a otevřela dveře, za kterými stála Shane. Opět vypadala úžasné. Měla černou košili a roztrhané černé džíny.
"Uhmm promiň, ale trochu nestíhám. Kdyžtak si tady sedni, já budu za pár minut hotová." řekla jsem omluvným tónem. Shane jen chápavě přikývla a šla si sednout na gauč. Já jsem v koupelně rychle dokončila své líčení a vrátila se do obýváku. Shane zvedla pohled od mobilu a usmála se.
"Můžeme vyrazit?" zeptala jsem se, protože už mi trochu vadil její pohled, který mě doslova propalovala. Beze slova se zvedla a se mnou v patách mířila ke dveřím.
Když jsme nasedly do jejího Range Roveru, došlo mi, že vůbec nevím, kam jedeme. Vypadalo to, že mi Shane čte myšlenky protože mi po nějaké chvíli ticha oznámila, že jedeme do stejného klubu, jako jsme byly v pátek. Jen jsem přikývla a zbytek cesty proběhl v tichu.
* * *
"Co si dáš k pití?" zeptala se mě Shane, hned co jsme vstoupily do přeplněného klubu.
"Překvap mě." usmála jsem se a šla jsem vybrat místo. Za chvíli se u mě objevila Shane se skleničkou něčeho tvrdého. Takhle to pokračovalo dál a po pár desítkách minut už mi Shane líbala krk.
"Shane, musím na záchod." zasmála jsem se a odstrčila ji.
"Půjdu s tebou kotě." zvedla se Shane a za ruku mě táhla na záchody. Tam mě hned namáčkla na zeď a její rty se vrátily k mému krku.
"Shane, vážně se mi chce čůrat." zakňourala jsem.
"Ale notak, už to neprodlužuj." zavrčela a její ruka putovala k zipu od mých kalhot.
"Prosím, pusť mně." snažila jsem se ji od sebe odstrčit, ale měla moc velkou sílu.
"Vždyť víš, že tě chci, tak teď nedělej, že nechceš to samý." odbyla mě, zatímco se mi její ruka probojovávala pod kalhotky. Cítila jsem, jak mě začínají pálit oči a první slzy se už draly ven. Najednou jsem ucítila tlak. Shane do mě narvala hned dva prsty. To už jsem se nedokázala udržet a nahlas jsem se rozbrečela. Najednou se však otevřely dveře a v nich stála Lauren. Hned jak nás viděla, rychlým krokem k nám přišla a odstrčila Shane tak silně, až spadla na zem.
"Děláš si ze mě prdel?! To už jsi klesla tak hluboko, že musíš holky znásilňovat?" zařvala na ni Lauren.
"Co je ti kurva do toho? Starej se o sebe. Vždyť by se jí to začalo líbit, jen se trochu bojí." odpověděla jí klidně Shane. Lauren zrudla vzteky a za chvíli jeji pěst přistála Shane v obličeji.
"Za to mi nestojí." zamumlala Shane a odešla. V hlavě se mi přehrávalo to, co se zrovna stalo a z tranzu mě vytrhla až Laurenina ruka, která mě táhla k východu. Otevřela mi dveře od jejího auta a poté co sama nastoupila, rozjela se opačným směrem, než kde bydlím. Asi bych se měla zajímat o to, kam jedeme, ale jediná věc, které jsem teď dokázala věnovat pozornost byly myšlenky na to, že jsem byla prakticky znásilněná. Po chvíli jsme zastavily, Lauren obešla auto a za ruku mě vedla k menšímu domku. V kapse vylovila klíče a otevřela dveře.
"V tomhle stavu tě nenechám samotnou." promluvila konečně, když už jsme byly vevnitř. Pokusila jsem se o vděčný úsměv, ale místo toho jsem se opět rozbrečela. Lauren ke mně beze slova přišla a pevně mě objala. V jejím objetí jsem se cítila bezpečně. Když jsem se trochu uklidnila, Lauren se chtěla odtáhnout, ale odmítala jsem ji pustit. Po dalších pár minutách jsem konečně uvolnila sevření kolem jejího krku a podívala jsem se jí do očí. Nikdy mě asi nepřestanou ohromovat.
"Děkuju." promluvila jsem trochu chraplavým hlasem. Přikývla.
"Chceš si o tom promluvit?" zeptala se s pohladila mě po zádech. Zakroutila jsem hlavou a znovu jsem ji objala.
"Dobře. Pojď spát Camz." řekla po chvíli. To jak mě oslovila mi vytvořilo úsměv na rtech. Přikývla jsem a nechala jsem se odvést do její ložnice.
"Tady máš triko na spaní." hodila po mně velké černé triko, které vonělo přesně jako ona.
"Půjdu si lehnout na gauč, kdyby něco, tak volej." řekla mi a chystala se odejít.
"Zůstaň prosím." zastavila jsem ji. Přikývla a přešla k posteli, ve které už jsem ležela. Posunula jsem se, abych jí udělala místo. Hned jak si lehla, neodolala jsem a objala jsem ji.
"Moc ti děkuju Lauren, zachránila jsi mě." chtěla jsem ji dát pusu na tvář, ale díky mé doznívající opilosti a tmě v pokoji jsem se netrefila a místo toho jsem ji políbila na rty. V šoku jsem vykulila oči a už jsem se chystala otevřít pusu, abych se jí omluvila, ona si mě ale přitáhla zpátky k sobě a znovu spojila naše rty. Ze začátku jsem byla zmatená, ale po chvíli jsem začala spolupracovat. Když nám začal docházet dech, konečně jsme se od sebe odtrhly. Obě jsme zhluboka dýchaly a hleděly jsme si do očí.
"Dobrou noc Camz." řekla po chvíli, která mi připadala, jako milion let a natáhla se ke mně, aby mé rty obdarovala ještě jedním malým polibkem.
"Dobrou Lauren." vydechla jsem a zavrtala se do jejího objetí.

Konečně jsem se dokopala k napsání dalšího dílu :D snad se líbí :)

Don't Touch Me // CAMREN [girlxgirl]Kde žijí příběhy. Začni objevovat