'Crrr!!'
Sakra, to ten budík nemůže být tišší?! Prudce jsem se zvedla, abych ho mohla vypnout, ale v polovině pohybu jsem se zasekla, protože mnou projela ostrá bolest. Po tom, co se mi ho podařilo umlčet, jsem se znovu zhroutila do peřin. Sáhla jsem na noční stolek pro mobil a málem jsem si dala facku, když mi došlo, že je sobota a já jsem si jen zapomněla vypnout budík. Mobil ukazoval, že je 6:46, ale já jsem věděla, že už neusnu. Natáhla jsem se pro batoh a vylovila z něj prášek na bolest hlavy. Poté jsem otevřela Facebook, abych zjistila, co je nového. Samozřejmě tam nebylo nic zajímavého. Všimla jsem si ale, že mám novou žádost o přátelství. Od Shane McCutcheon. To jméno mi bylo povědomé, ale nevěděla jsem, odkud ho znám. Když jsem si rozklikla její profil, vzpomněla jsem si, že je to ta holka z baru. Po chvilce váhání jsem její žádost přijala. Po chvilce mi na obrazovce blikala nová zpráva.
Shane [7:01]
Ahoj kotě ;)
Camila [7:03]
Čau
Shane [7:04]
Škoda, že to včera nevyšlo. Nechceš odpoledne zajít na kafe? ;)Přemýšlela jsem, jestli je to dobrý nápad, ale stejně jsem neměla co dělat a tak jsme se domluvily na 16:00. Nakonec na mě přece jenom znovu padla únava a tak jsem ještě na pár hodin usnula. Probudila mě písnička What Do You Mean od Justina, kterou mám na vyzvánění.
"Ahoj Milo!" ozvala se Paige na druhé straně telefonu.
"Co chceš?" odpověděla jsem rozespale. Jestli mě vzbudila jen tak, tak ji asi zabiju.
"Jen jsem se chtěla zeptat, kam jsi včera zmizela. Em o tebe měla strach."
"Ehm..šla jsem domů." váhala jsem, jestli jí řeknu o Lauren.
"Pěšky?" Fajn, tak se tomu asi nevyhnu.
"Odvezla mě Lauren, nějak jsme tam na sebe narazily."
"Lauren?" zeptala se Paige zmateně.
"Joo, to je ta učitelka, která nás včera hlídala, když jsme byly po škole."
"Jo, ta sexy."
"Když myslíš." snažila jsem se nedat najevo, že s ní plně souhlasím.
"Já jsem věděla, že je teplá! Jsi u ní?" vyhrkla Paige zvědavě.
"Bože, nespaly jsme spolu, ani nic podobnýho. Jen usoudila, že už mám dost a nabídla mi odvoz."
"Hmm, jasně." řekla Paige nedůvěřivě. Můj pohled padl na hodiny a když jsem viděla, že ručičky ukazují 15:01, zhrozila jsem se.
"Paige, musím končit. Ahoj." nečekala jsem na odpověď a típla to.
Rychle jsem běžela ke skříni, abych našla nějaké přijatelné oblečení. Nakonec jsem se rozhodla pro roztrháné džíny a bílé triko s nápisem Die young. Poté jsem se v koupelně trochu nalíčila a učesala a vydala se ke kavárně Sweet Home, kde jsme měly mít sraz. Shane už tam byla. Měla na sobě černé džíny a triko a musím uznat, že jí to fakt slušelo.
"Díky, že jsi souhlasila." usmála se Shane, když už jsme seděly a měly objednáno.
"To já děkuju, že jsi mi napsala. Bez tebe bych se celej den nudila doma." úsměv jsem jí oplatila.
"Tak to jsem ráda. A promiň za ten včerejšek."
"Odkud vlastně znáš Lauren?" zeptala jsem se zvědavě.
"Potkaly jsme se v klubu a párkrát si spolu užily. Rozešla se kvůli mě se svým klukem a zamilovala se do mě. Já jsem jí ale už od začátku říkala, že vztah nechci. Asi to ale nepochopila a po pár žárlivých scénách jsem s ní musela přerušit kontakt. Asi se z toho ještě nedostala." ušklíbla se a pokrčila rameny. Jen jsem přikývla a poté už o Lauren nepadlo ani slovo. Asi po hodině jsme kavárnu opustily a Shane mě doprovodila domů.
"Díky, bylo to s tebou fajn." usmála jsem se, když už jsme stály před mým domem.
"Jo, snad to někdy zopakujeme." odpověděla Shane a začala se ke mně přibližovat. Automaticky jsem zavřela oči a čekala, až se její rty dotknou těch mých. Když se tak stalo, začala jsem jí polibky oplácet. Když nám už začal docházet kyslík, odtáhla se ode mě a usmála se. Potom beze slova odešla.
Když jsem ten večer usínala, přemýšlela jsem. Ne nad Shane, ale nad Lauren.
Tu noc se mi o ní zase zdálo.Po delší době další, trochu kratší díl. Nebojte, brzo tam bude víc Camren :) Děkuju moc za hvězdičky :)
ČTEŠ
Don't Touch Me // CAMREN [girlxgirl]
FanfictionCamila (18) - studentka maturitního ročníku Lauren (23) - mladá učitelka