Asiye o gece evden bir daha dönmemek üzere çıkıp gitti. Ne yapacağını düşünüyordu. Yanında çok fazla para olmadığı için otostop çekmesi gerekiyordu. O sırada onun bulunduğu yerden Çetin, bir arkadaşı ve arkadaşının sevgilisi geçiyordu. Asiye otostop çekti ve araba durunca nereye gittiklerini sordu. Gittikleri yerde bir arkadaşı yaşıyordu. Oraya gitmeye karar verdi ve arabaya bindi. Yolu daha yarilamadan Cetin'in arkadaşı ve sevgilisi kavga etmeye başladı. Cetin'in arkadaşı arabayı durdurdu ve aşağı inip kavga etmeye devam ettiler. Kavga ettikleri yer uçurumun kenarındaydi. Sonra itisirken kız dengesini kaybetti. Tam uçurumdan düşerken Cetin'in arkadaşı onu tutmaya çalıştı ve oda dengesini kaybetti. İkisi de uçurumdan düştü. Asiye ve Çetin bunu gördü ama kimseye bir şey diyemezlerdi çünkü herkes onları suçlardı ve kimse onlara inanmazdı. Ayrıca Asiye evden kaçtığı için ismini değiştirmeliydi çünkü değiştirmezse ve babası onu bulursa yasatmazdi. Başından geçen herşeyi Cetin'e Asiye anlattı. İsmini değiştirmesi gerektiğini söyledi. Çetin ona isim bulabileceklerini söyledi. Çetin ilkokulda arkadaşı olan bir kızın adını önerdi. Bu kızın adı Selen Gürdal'dı. Asiye bunu kabul etti. Çetin onunla yaşayabileceğini kendisinin çok zengin olduğunu söyledi. Asiye kabul etti.
Asiye: Olur ama bu başımızdan geçenleri ailen dahil hiç kimseye söylemeyeceksin dedi.
Çetin bunu kabul etti. Asiye Cetin'e ailesine onu nasıl tanitacagini sordu. Çetin nişanlısı olarak tanitacagini söyledi. Asiye kabul etti. Artık Asiye'nin adı Selen Gürdal'dı.Yorumlarinizi bekliyorum