İlk Gece

60 4 1
                                    

Selen ve Çetin uzun uzun konuştu. Kendilerini ve ailelerini hatta çocukluklarını anlattılar birbirlerine. Çok mutluydular. O gün çok yorulmuşlardı ama hiç uykuları gelmiyordu.
Selen: Sana günlerce bakabilirim. Seni tanıyalı çok olmadı ama seni o kadar çok sevdim ki anlatamam.
Çetin: Anlatmana gerek yok. Bende aynı şeyleri yaşıyorum yani seni çok iyi anlıyorum.
Selen: Belki benim evden kaçtığım gün herşey yolunda gitseydi ben arabadan inecektim ve belki daha hiç karşılaşmayacaktık.
Çetin: Aslında haklısın o gün hiç bi olay olmasaydı sen arabadan inip gidecektin.
Selen: Saat iki oldu ve ben acıktım.
Çetin: Bende. Erken yedik ya o yüzden acıktık.
Selen: Sen de mi acıktın?
Çetin:Evet
İkinci kattaki mutfağa inip birşeyler atıştırdılar. O sırada Hale mutfağa gelip ışığı açınca korktu ve çığlık attı. Çetin ve Selen ayağa fırladı onlar gibi diğerleri de tabi. İlk önce Taylan geldi. Sonra Ahmet ve Semra (anneanne) .
Taylan: Ne oldu kim bağırdı?
Ahmet: Birine bişey mi oldu Çetin?
Çetin: Ha...
Semra: Neler oluyor? Kim bağırdı? Neden bağırdı?
Çetin: Ya sakin olun biz Selen'le birşeyler atıştırmaya geldik. Sonra yengem gelip çığlık attı.
Hale: Ne yapıyorsunuz gecenin bu saatinde burada?
Selen: Birşeyler atıştırıyoduk dedik ya sakin ol bi.
Çetin: Evet yenge neden korktun ki?
Hale: Çetin saat iki buçuk farkında mısın? Kim olsa korkardı.
Çetin: Neyse ya benim uykum geldi. Ben Selen'in yanında kalacağım bu gece haberiniz olsun.
Selen ve Çetin odaya çıktı.
Çetin: Bu gün çok güzel bi gündü. Seni çok seviyorum. Artık yatalım mı?
Selen: Aynen yatalım. Benim de uykum geldi.
Yatıp uydular. Artık birbirlerini çok seven sevgililerdi.

Bölüm Dışı
Arkadaşlar uzun süredir yorum gelmiyor. Eleştirmiyorsunuz. Lütfen kitabımın hem iyi yönlerini hem de beğenmediğiniz yönlerini yorumlara yazın. Böylece ben de hatalarımı anlarım. Umarım yazdığım kitabı beğeniyorsunuzdur. Kitabımı okuyan, beni takip eden ve beni destekleyen herkese teşekkür ederim. Sizden bir ricam olacak. Eğer hikayemi beğeniyorsanız arkadaşlarınıza önerir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim.

Aşk HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin