O adını bilmediğim çocukla konuşmayalı yaklaşık olarak 7 saat oluyordu. Neden saat tuttuğum hakkında inanın hiçbir fikrim yok. Ona garip bir şekilde yakın hissetmiş olabilirim ama bu onun bir yabancı olduğu gerçeğini değiştirmeyecek. Dünyadaki bütün mutluluğa sahip gibi hissediyorum onunla konuştuğumdan beri, inanın bu normal değil, genelde depresif ve insanları kendinden uzaklaştıran biri olduğumu önceden de söylemiştim. Ama onunla konuşmak için can attığımı göremiyor olamazsınız. Ona ulaşma şansım olup olmadığını bile bilmiyorum, omegle tam bir şans sitesi. Bir kere gördüğünüz kişiyi bir kez daha görmeniz için kaderin sizi "random stranger" olarak seçmesi gerekiyor. Onunla bir daha konuşmayacağıma kendimi öyle bir kaptırmıştım ki telefonuma gelen mesaj yerimden sıçramama sebep oldu.uriah: cumartesi günü hala dışarı çıkıyoruz değil mi?
ben: seni ne zaman ektiğimi gördün uri?
uriah: annen beni arayıp programımızı iptal ettiğinden beri olabilir mi?
ben: ne
ben: annem seni mi aradı
uriah: evet.........
ben: sidney'deki favori mekanımıza tanıdığın kim varsa çağır, annemi memnun edip onla alışverişe çıkmam gerek, sonra da akşam beni tanıştırmak istediği çocukla mekana geliriz. yani umarım....
uriah: ekip tamam, getireceğin kişinin 11 yaşında olmadığına dikkat et:D
ben: komik değilsin uri,
uriah: biliyorum ky,
ben: saat 11.30'da ordayız, seni orda görürürüm
uriah: alışverişte ölmeee
ben: :(
******************
geciktiğimi biliyorum ama çok fazla yoğundum biraz olay başlatacağım umarım beğenirsiniz xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stranger||cth
Fanfictiondüştü, onu birinin tutabileceğini umarak nihayetinde onu tutacak kimsenin kalmadığını öğrenecekti, sorun şu ki, akıllanacak mıydı?