Sweet dreams

36 2 0
                                    

-lexi's pov-

'Lexi?' 'Lexi lieverd, je moet nu echt wakker worden.' Hoor ik Dylan zeggen. Wacht, Dylan heeft geen vrouwen stem. Langzaam open ik mijn ogen en kijk recht in de ogen van mijn moeder. 'Ugh.' Zeg ik. Mijn moeder had net de perfecte droom verpest. Ik en Dylan (jup, Dylan O'brien) gingen bijna zoenen verdomme. 'Het vliegtuig is geland, we zijn op Ibiza.' Zegt mijn moeder vrolijk. Langzaam sta ik op, anders word ik duizelig. Maar zodra ik recht op wil gaan staan stoot ik mijm hoofd. 'Ook Goedemorgen.' Zegt Jason lachend. Ik kijk hem boos aan, maar daardoor begint hij alleen maar harder te lachen. We lopen richting de aankomst hal om op onze bagage te wachten. Ik zie vijf jongens bij de bagage band staan, en ze zijn echt super Hot. Maar voordat ik kan blijven staren trekt Jason me mee. 'Je staat bij de verkeerde bagage band slimbo.' Zegt hij. Ik rol met mijn ogen en loop naar onze ouders toe die bijna alle koffers al hebben. Die jongens was ik al weer vergeten. Ik zou ze toch niet weer zien.

'Wooowwiee.' Zeg ik als we aankomen bij ons vakantie huisje. Of zeg maar gerust, vakantie huis. Het is echt super groot en ligt aan het strand. We lopen naar binnen en Jason stormt meteen de trap op. Ik storm achter hem aan. 'Deze kamer is van mij sis.' Zegt hij. 'En waarom zou jij de kamer met het uitzicht op het strand mogen hebben en ik niet?' Vraag ik. 'Ik moet wel naar mooie meiden in bikini's kunnen kijken.' Zegt hij serieus. 'Oh, en ik ben ouder.' Ik rol met mijn ogen en loop de kamer uit. Ik ga naar de kamer tegenover die van Jason. Behalve het uitzicht op het strand is het niks anders. Ik loop naar de deur waarvan ik denk dat het de badkamer is. Als ik naar binnen loop ga ik helemaal dood. 'BUBBELBAADDDDD.' Gil ik. 'YES YES YES, my dreams are coming true.' Oke, i know. Ik ben nogal van het overdrijven. Maar een bubbelbad, hallo hé!

Als we allemaal onze spullen op onze kamers hebben gezet zitten we met zijn alle aan tafel met pizza. 'Ik en jullie vader dachten dat het leuk zou zijn om morgen naar een museum te gaan en daarna uit eten.' Zegt mijn moeder. 'Wat vinden jullie daarvan?' 'Lijkt me leuk.' Lieg ik. 'Mij lijkt het ook leuk.' Zegt jason. 'Mooi, dan is dat geregeld.' Zegt pap.

Als ik eindelijk in bed lig besluit ik Melissa nog even te bellen. Hsd ik haar toch nog beloofd.
(L=lexi en M=melissa)

L: heeee melissaaaa
M: Omg, heee lexi. Hoe is het daar?
L: niet zo leuk als je denkt
M: je ouders weer?
L: geen feesten, geen alcohol, geen jongens, jason moet de hele tijd bij me blijven als ik ergens heen wil en we gaan morgen gezellig naar een museum
M: my poor little baby
L: ik ga er gewoon het beste van maken
M: je moet gewoon het huis uit sneaken en dan je perfecte boy vinden
L: haha, ja vast. Ik heb wel een bubbelbad.
M: je maakt me zooooo jaloers
L: sorryyyy
M: ik moet gaan, ik weet niet hoelaat het daar is maar hier best wel laat.
L: is goed hoor. Sweet dreams
M: sweet dreams

Ik leg mijn mobiel aan de oplader en ga mijn tanden poetsen. Eerste nacht op Ibiza, yeaaahh.

----------------------------------------
Heeey mensen op aarde,

Thnx voor het lezen van dit boek!! X

Kusjes Daantje

Verliefd Op Ibiza (Ft.B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu