-Dioni's pov-
We gaan met zijn alle op de bank zitten, er is alleen niet genoeg plek dus is Lexi bij mij op schoot gaan zitten. Vind ik helemaal niet erg hoor. Eigenlijk is ze best wel heer erg leuk, en knap, bedenk ik bij mezelf. Maar mij zou ze toch nooit Willen. 'Laten we flesje draaien spelen.' Zegt Cassius. 'Is goed, maar als je weigert moet je beide een shotje drinken.' Zegt Samuel. Ik zie Lexi een beetje twijfelend kijken, maar dan zegt ze toch dat ze mee doet. 'Ik pak de drank.' Zegt Jai misschien iets té vrolijk. Als alles klaar staat gaan we in een kring zitten en beginnen met spelen. 'Jij mag als eerste draaien Lexi.' Zegt Kaj en ze draait aan de fles. De fles wijst naar Cassius en de tweede keer naar Samuel. 'Trek elkaars kleren uit tot op de onderbroek.' Zegt Lexi grinnikend. 'Ik ga dan toch voor een shotje.' Zegt Samuel en Cassius knikt instemmend. De tweede keer komt de fles op Lexi en mij. Ik zie Samuel al sneaky naar ons kijken. 'MAKE OUT.' Zegt Samuel grijnzend. Lexi kijkt me onzeker aan maar klimt dan toch op mijn schoot. Ik leun naar voren en begin haar te zoenen, en ze zoent meteen terug. 'Wel met tong hè!' Roept Samuel. Ik ga met mijn tong langs haar lippen en langzaam opent ze haar mond. Damm ze kan goed zoenen. Dan trekken we beide terug en staren naar elkaar. De jongens beginnen hard te joelen en Lexi klimt blozend van mijn schoot.
We zijn nu al een uur aan het flesje draaien en zijn aardig aangeschoten. Ik ben niet heel erg dronken, vooral Samuel, Jai, Cassius en Lexi. 'Ik ga pitten.' Zeg ik tegen de rest. 'Ik ga ook slapen.' Zegt Lexi. 'Waar moet ik eigenlijk slapen?' Vraagt ze een beetje onzeker. 'Je kan wel bij Dioni in bed!' Roept Cassius.
-Lexi's pov-
'Je kan wel bij Dioni in bed!' Roept Cassius en ik voel mezelf blozen. De jongens zijn echt super dronken doordat ze super veel hebben geweigerd. Vooral Jai, Cassius en Samuel. Zelf ben ik ook best wel dronken, maar zoveel heb ik niet eens gehad. 'Ik vind het niet erg hoor.' Zegt Dioni en de jongens beginnen te joelen. Ik voel mezelf weer blozen en hoop dat niemand het ziet. 'Oke dan.' Zeg ik. 'Maar dan moet je me wel naar boven tillen.'
'Mag ik een t-shirt lenen?' Vraag ik aan Dioni. Hij trekt zijn t-shirt uit en gooit hem in mijn richting. Ik kan het niet helpen om even te blijven staren. 'Je kan langer staren naar een foto.' Zegt Dioni en ik kijk snel weg. Snel kleed ik me om, het shirt komt net over mijn billen heen. Ik ga in bed liggen en Dioni komt naast me liggen. 'Welterusten.' Zeg ik. 'Weltrusten babe.' Zegt Dioni. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Na een paar minuten Dommel ik langzaam weg, met alleen Dioni in mijn gedachten.
-------------------
Hoofdstukjeeeeeee 5
Xoxoxo
JE LEEST
Verliefd Op Ibiza (Ft.B-brave)
ФанфикLexi gaat met haar familie 3 weken naar Ibiza. Haar ouders zijn nogal overprotective en dat zit haar erg in de weg. Op een avond besluit ze het huis uit te sneaken en een wandeling langs het strand te maken. Hier loopt ze een super leuke een knappe...