Be my girl!?

33 2 1
                                    

-Lexi's pov-

Als ik wakker word merk ik dat ik tegen iets warms aan lig. Ik open mijn ogen en zie dat ik in Dioni zijn armen lig. Hij ligt nog lekker te slapen en het ziet er super cute uit. Mijn hoofd bonkt echt als een gek. Ik wil het bed uitgaan om een aspirientje te pakken maar dan pakken twee handen me om mijn middel en trekken me terug. 'Blijf.' Mompelt Dioni met zijn sexy ochtend stem. Ik ga weer in zijn armen liggen en val na een tijdje weer in slaap.

Ik word wakker en voel twee ogen naar me staren. 'Hoelang ben je al aan het staren?' Vraag ik. 'Een half uurtje of zo.' Antwoord Dioni. 'Laten we naar beneden gaan voor ontbijt.' Stelt hij voor en ik knik. Als ik uit bed stap merk  ik dat mijn enkel al een stuk minder gevoelig is. Samen lopen we naar beneden. Iedereen zit al beneden op de bank te eten. 'Hoe was het gisteravond?' Vraagt Samuel met een knipoog. Ik rol met mijn ogen en loop naar de keuken. Ik maak mijn brood klaar en loop daarna weer naar de woonkamer. 'Dat shirt van Dioni staat je goed.' Zegt Kaj. Shit, denk ik bij mezelf. Sta ik hier in een t-shirt en mijn ondergoed. 'Ik ben zo terug.' Zeg ik en loop naar boven. Ik trek snel mijn broek aan en loop daarna weer naar beneden om bij de jongens te gaan zitten.

'Gaan we vandaag naar het strand?' Vraagt Dioni, en iedereen stemt in behalve ik. 'Lexi?' Vraagt hij. 'Ik heb geen bikini hier en ik wil niet langs mijn huis.' Zeg ik. 'Ga maar met z'n vijven.' 'Nee joh, we kopen wel een nieuwe bikini.' Zegt Jai. 'En wat kleren, dan kun je nog wat langer blijven.' Voegt Dioni er aan toe. 'Nee, dat is veel te duur.' Zeg ik. 'Dat kan ik nooit betalen.' 'Maar wij wel.' Zegt Dioni. 'Nee, nee, nee, jullie gaan een kleren voor mij betalen.' Protesteer ik. 'Waarom niet?' Vraagt Kaj een beetje verbaasd. 'Ik ken jullie nog geen hele dag, dan laat ik jullie mijn kleren toch niet betalen.' Zeg ik. 'Tuurlijk wel.' Zegt Kaj. 'We stellen het toch voor.' 'Nee.' Zeg ik. 'Ja.' Zeggen alle jongens tegelijk. 'Oke best.' Zeg ik lachend. 'Niet mijn schuld als jullie straks blut zijn.'

We zijn net bij de winkels geweest en hebben super leuke kleren gekocht. Twee korte broekjes, een Crop top, een hempje, ondergoed en natuurlijk een bikini. Ook heb ik zelf nog wat meiden spulletjes gekocht. Make-up, douch spullen en al dat soort dingen. 'Kunnen we nu eindelijk naar het strand?' Vraagt Cassius nu een beetje ongeduldig. 'Zolang duurde het toch niet?' Vraag ik en hij schud zijn hoofd. 'Nee hoor, valt wel mee.' 'Ik heb het gewoon heel erg warm.' 'Let's go to the beach then.' Zeg ik vrolijk.

Na een tijdje zoeken hebben we eindelijk een plekje gevonden. We leggen onze handdoeken neer, ik lig gezellig tussen Dioni en Kaj in. De jongens trekken allemaal hun shirt uit en gaan liggen zonnen. Ze hebben allemaal een super hotte sixpack, maar Dioni is en blijft de knapste. 'Ga je mee zwemmen?' Vraagt Dioni. 'Tuurlijk.' Zeg ik en we lopen naar het water. 'Het is echt super koud!' Schreeuw ik naar Dioni die al tot zijn middel in het water zit. Hij loopt terug naar mij en gooit me over zijn schouder. 'Neeee, Dioniiiii!' Gil ik. 'Laat me alsjeblieft niet vallen.' Smeek ik. Dioni loopt steeds verder het water in. 'Het spijt me.' Zegt hij en laat me vallen. Hoestend kom ik weer boven. 'Het is echt super koud.' Zeg ik een beetje zielig. Dioni komt dichter bij me staan en er is nog maar een paar centimeter tussen ons. Hij leunt steeds verder naar voren en dan... Zoent hij me. Het moet me even bezinken wat er gebeurt, maar dan zoen ik hem terug. Zodra we terugtrekken kijk ik hem een beetje verbaasd aan. 'Lieve Lexi.' Begint Dioni. 'Ik ken je nog niet zo lang, maar ik vind je echt super leuk.' 'Zou je mijn meisje willen zijn?' OMG, dit is geen droom toch? 'Ja, dat wil ik.' Zeg ik en zoen hem weet. Dioni is nu van mij, en niemand pakt hem van me af.

----------------
Dioni en lexiii
Iemand een leuke shipname??

Verliefd Op Ibiza (Ft.B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu