Jason!?

35 2 0
                                    

- Dioni's pov -

Ik en Lexi lopen hand in hand weer terug naar de jongens. Nog steeds denk ik dat het een droom is, dat Lexi ja zei toen ik vroeg of ze mijn vriendin wou worden. Nu is ze van mij en van niemand anders, hoe egoïstisch dat ook klinkt. We zijn al bijna bij de handdoeken maar de jongens hebben ons nog niet opgemerkt. 'Jongens.' Begin ik en ze gaan allemaal recht op zitten. Ik kijk even naar Lexi en zij kijkt glimlachend naar mij. 'Lexi en ik zijn samen.' Zeg ik dan. Ik zie ze eerst allemaal een beetje geschrokken kijken, maar dan beginnen ze te joelen. 'GEFELICITEERD!' Schreeuwt Kaj boven het geschreeuw van Samuel, Jai en Cassius uit. Ik begin te lachen en ook Lexi schiet in de lach. We lopen naar onze eigen handdoeken en Lexi komt lekker in mijn armen liggen. Dit is de mooiste zomer ooit.


- Lexi's pov -

Ik kan het nog steeds niet geloven dat Dioni nu mijn vriendje is. Ik vond hem vanaf het begin af aan al hartstikke leuk, maar ik had nooit gedacht dat hij mij ook leuk zou vinden. Het gering van een telefoon haald me uit mijn gedachten. Neem verdomme een keer op, denk ik nadat de telefoon al een tijdje afgaat. Dan besef ik dat het de mijne is. Niet weer pap, denk ik. Ik kijk voor de zekerheid toch nog even wie het is, ik zie "Melissa" op het scherm staan. Shit, ik was haar helemaal vergeten te bellen. Ik neem de telefoon op en hoor meteen Melissa in mijn oor schreewen.
(L= Lexi M= Melissa)

M: GODZIJDANK JE NEEMT OP, IK DACHT DAT JE DOOD WAS!

L: Rustig Mel, ik leef nog

Ik moet een beetje lachen om haar reactie, ze is een echte drama queen.

M: Wat is er gebeurd? Waarom nam je niet op en reageerde je niet op al mijn berichtjes?

L: Lang verhaal

M: Ik heb de tijd

L: Okee dan. We gingen met de hele familie gezellig naar een museum en daarna gingen we uit eten. Toen zei mijn vader dat we de dag daarna wel met zijn alle naar een ruïne konden gaan. Toen zei Jason dat hij naar het strand wou en ik stemde met mij in. Maar mijn vader vond dat we hier niet waren voor het strand maar voor alle mooie monumenten en stuff. Toen zei ik dat we oud genoeg waren om alleen te gaan en dat zij wel samen konden gaan. Hij vond mij brutaal en we gingen meteen naar het huisje terug. Ik ben naar boven gegaan omdat ik geen zin had in een preek van pap. Ik pakte een paar spullen en ben uit het raam geklommen. Toen ben ik langs het strand gaan lopen naar i don't know waar. Ik liep tegen iemand op en viel waardoor ik niet meer kon lopen. Hij heeft me naar een kampvuur gebracht bij zijn vrienden en daarna ben ik bij hun blijven logeren. Ik ben nu nog steeds bij hun.

M: Jezus wat een verhaal. Ik zei toch dat je een keer weg moest gaan bij je ouders

L: Ik ga morgen we naar huis om met pap te praten, maar ik durf niet alleen dus Dioni gaat met mij mee.

M: Wie is Dioni?

L: Degene waar ik tegen aan liep op het strand. oh, en heel misschien ook mijn vriendjeee

M: OMG IS IE KNAP? HEEFT HIJ EEN SIXPACK? IS IE VAN EEN ANDER LAND?

L: Rustig, straks krijg je nog een hartaanval. Ja hij is knap, en ja hij heeft een sixpack, en hij komt gewoon uit Nederland.

M: Lekkerrrrr. Zet wel ff een foto met hem op insta, dan kan ik hem ook zien!

L: Zal ik doen, maar ik ga nu ophangen.

M: Okee, bye bye

L: Byeeeeee


Ik leg mijn mobiel weer terug in mijn tas en voel twee ogen naar me staren. 'Is er iets?' Vraag ik aan Dioni. 'Nee hoor.' Zegt hij glimlachend. 'Wat is je insta eigenlijk?' Vraag ik. 'officialdioni.' Zegt hij en ik zoek hem op. howley shit, hij heeft echt ziek veel volgers. Ik druk op volgen en scroll door zijn foto's. 'Lukt het?' Vraagt Dioni en ik begin te blozen. 'Uhm, ja hoor.' 'Hoe kom je aan zoveel volgers?' Vraag ik nog een beetje verbaasd. 'Oh, dat leg ik je bij het huisje wel uit.' Zegt hij en pakt zijn mobiel. Een paar seconde later krijg ik een melding dat Dioni mij is gaan volgen. En niet veel later beginnen de andere jongens mij ook te volgen, en ik hun terug. 'Even een selfie voor op instaaa.' Zeg ik en maak een foto. De foto is echt super leuk, en Dioni kust me op mijn wang in de foto. Ik zet de foto op insta en leg mijn mobiel weer weg. Dioni zit een beetje met mijn haar te spelen en ik lig in zijn armen. Ik draai me naar zij gezicht en begin hem te zoenen. Hij pakt me bij mijn heupen en begint me terug te zoenen. 'Zoek een kamer.' Zegt Samuel en ik begin te blozen. 'Dat jij geen vriendin kan vinden is niet onze schuld.' Zegt Dioni en ik begin een beetje te lachen. Dioni zoent me weer en ik zoen weer terug. 'Uhmm, Lexiiii.' Zegt Jai. 'Er staat daar een gast nogal boos naar je te kijken.' Ik kijk op van de zoen en ik zie niemand minder staan dan mijn broer. 'Jason.' Zeg ik.

Verliefd Op Ibiza (Ft.B-brave)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu