Na het eten moeten de jongens meteen weg maar vragen of we mee gaan naar hun optreden! De meiden wisten niet wat hun over kwam en zeiden natuurlijk ja
Ze zitten in de auto onderweg naar hun optreden. Opeens fluistert kaylee iets in isa haar oor.
Kaylee: isa, ik denk dat ik timmy leuk vindt.Isa: ahww, dat is zo cute! Je moet er wat mee doen! Misschien vindt hij jou ook leuk?
Kaylee: denk je? We hebben hun nummer niet eens! Zegt dat al niet meer dan genoeg!
Mattias en timmy hebben ons door want ze kijken elkaar allebei aan
Isa: ik vind mattias ook wel leuk hoor! Maar niet zeggen! Straks denkt hij echt wtf?Kaylee: nee joh, weetje hoe vaak hij je aankijkt en lacht als je dat niet eens door hebt!
Isa: ben je serrieus?
Kaylee: ja heel serrieus.
Mattias: meiden, is er iets aan de hand?
Ze schrikken en zeggen allebei met een rood hoofd dat er niks ergs is.
Mattias begint te lachen en zegt met een grijns op ze gezicht het zal wel.Na bijna 2 uur in de auto gezeten te hebben zijn ze der. Allemaal fans die gillen. De jongens stappen als eerst uit en daarna wij!
Filip: meiden, kom maar! Jullie mogen al vast naar binnen. Ik begrijp goed dat jullie niet willen wachten tot hun klaar zijn!De meiden kijken elkaar aan en besluiten maar naar binnen te gaan!
Claire: ik wou toch wel liever buiten blijven. Neemt Filip dit nou te serrieus en denkt die dat we hun vriendinnen zijn?
Sophie: laat hem dat maar lekker denken joh! Wie weet hebben ze allemaal verhalen over ons vertelt!
Kaylee: je weet het nooit! Misschien wel! Waar is isa eigenlijk!
Claire: die staat daar!
Kaylee: Isa waar kijk je naar?
Isa zegt niks en blijft maar kijken
Kaylee: hallo isa?
Sophie: ISAAAAA
Isa: meiden kijk dit! Dit zijn wij!
Maar hoe komen we hier aan de muren te hangen? Deze foto is van de tinadag.. onze groepfoto! Die we booit gekregen hebben! Die hebben zie hier opgehangen! Echt precies hier? Niet eens in de studio?Claire: wow isa, doet dat je zo veel?
Isa: kijk hoe het er hier uit ziet! En dan hangt deze foto hier ;0
Mattias is al een hele tijd aan het mee luisteren
Mattias: Rustig maar die hangt overal! Zelfs in me kamer! Jullie waren zulke leuke meiden!
Op eens begint isa te huilen, zomaar uit het niets!
Kaylee: ow nee isa, kom hier!
Kunnen jullie even weg gaan?Sophie en claire begrijpen het. En mattias staat maar te kijken en zich afvragen waarom hij er niet bij mag zijn! Mattias wordt uit eindelijk aan ze arm mee gesleurd!
Kaylee: ow isa, wat is er? Heb je weer zo een aanval
Flashback: als isa boos of kwaad is gaat ze soms huilen uit het niets.
Isa: ja, ik maak me druk om een fxcking foto! Dat slaat toch echt nergens op?
Kaylee: het kan gebeuren! Alles komt goed!
Mattias komt terug naar binnen! Is alles over? Vraagt hij bezorgd? Kaylee schud en zegt ik laat jullie wel even alleen!
Mattias: wat is er nou aan hand isa?
Isa: ik maak me druk om niks!
Mattias: is er nog iets?
Isa wordt rood
Mattias: ja dus
In de gang
Kaylee: heej timmy
Timmy: heej
Kaylee: succes zo.
Timmy; kaylee? Wil je vanavond mee opdate met Mattias, Isa en ik? Mattias gaat het straks aan Isa vragen!Kaylee kijkt hem volbewondering aan ze dacht net nog wat moet ik zeggen? Ik heb al weer heel het gesprek verkloot
Kaylee: jaaa tuurlijk wil ik met jou op date!
Ondertussen bij isa en mattias.
Mattias: isa, ik heb een vraagje?
Isa wordt rood, straks haat hij me? Nee dat kan niet! Want hij gaf me net nog een knuffel! Wat is het dan?
Isa: vraag maar?
Mattias: wil je met mij op date? En hij wordt een beetje rood
Isa: JAAA DAT WIL IK HEEL GRAAG!
mattias glimlacht en geeft isa een zoen!
Mattias: Kaylee en timmy gaan ook mee!
Isa: oke, is goedIsa rent snel naar kaylee en vertelt hoe leuk het vanavond gaat worden! Ze hebben er super veel zin in
JE LEEST
boycode fans
Fanfictionhallo, dit is een verhaal over boycode fanfiction. sommige dingen zijn wel echt gebeurd!! personen: isa Kaylee Sophie Claire Mattias Lennert Timmy Gregory dit verhaal gaat over vier meiden die super fan zijn van boycode! en ze alles er voor doen om...