hoofdstuk 15

39 3 0
                                    

Pov isa: zullen we naar huis gaan? Het is 12 uur s' nachts en het is best koud zeg ik iedereen knikt ja en lopen terug naar de auto! Mattias ziet dat ik het koud heb! Heb je het koud vraagt mattias. Ja zeg ik! Ahw, ik wist dat er watersproeiers stonden dus heb ik een trainings broek en een shirt mee voor je! Ik kleed me snel om en ga in de auto zitten! De broek en het shirt zijn veelste groot! Kaylee heeft spullen aan van timmy en kaylee en ik vallen allebei in slaap!

Pov mattias: ahww timmy kijk ze zijn inslaap gevallen! Zeg ik. Timmy maakt er een foto van. Eenmaal thuis aangekomen zetten we eerst de spullen binnen en daarna tillen we de meiden naar boven. En leggen ze in bed! Ik ga naar de badkamer en trek me shirt en broek uit! Ik hoor voet stappen over de gang! De deur gaat open daar staat isa. Ze heeft slaap ogen! Knippert een paar keer en ziet dan dat mattias in ze onderbroek staat! Ze schiet in de lach. Maar ze staart wel naar me lichaam! Kan je het zien? Vraag ik met een grijns. Isa kijkt op en steekt der tong uit! Mattias? Mag ik even plassen? Ga je gang zeg ik! Ik ga nu toch douche! Ik stap onder de douche. Ik hoor isa en weg gaan. Ik neem ze pyjama mee denkt isa! Nee alleen ze shirt! Isa loopt met haar shirt in der handen weg.

Pov isa: ik doe de deur open bij timmy en kaylee. Ze slapen al ik maak een foto en hoor dat mattias klaar is met douche snel ren ik terug naar het bed! 5 minuten later hoor ik mattias lachen hij komt de kamer binnen. Ik doe net alsof ik slaap! Hij springt boven op me en kietelt me! En zegt geef me shirt eens terug! Nee zeg ik met een grijns. Ow je wilt het zo spelen? Zegt mattias? Ja giechel ik! Ik duw mattias weg en ren naar kaylee en timmy.

Pov timmy: ah gek isa! We sliepen net zeg ik! Mattias komt ook aan gerend en tilt isa op! Zet me neer zegt isa. Timmy? Neem jullie mattrassen mee en leg in mij kamer. Timmy knikt. Intussen tijd is kaylee ook al wakker. Ik leg het haar uit en ze vindt het een goed idee!

Pov kaylee: isa rent naar me toe en tilt me op! Voor dat ik het weet liggen we samen op de grond met de slappe lach! Mattias en timmy lachen ons even hard uit. Ik sta op en help isa overeind! Ik storm op timmy af maar hij tilt me op en neemt me mee isa rent ook op mattias af en probeert hem op te tillen. Maar ze kan maar een stap zetten en valt op de grond. Ik ga helemaal stuk

boycode fansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu