Hoofdstuk 16

31 3 2
                                    

Pov isa: ik word wakker in mattias zijn armen. Naast mij andere kant zie ik kaylee in de arme van timmy liggen! Zo te zien slapen ze nog. Ik heb vandaag een chagrijnige bui en ben erg down. Ik wurm me tussen mattias ze arme uit. En loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en schrik van me eigen rotkop! Ik loop terug naar de kamer en pak de koptelefoon van mattias en een deken en loop naar beneden! Ik luister het liedje "nothing really matters"
Hoor het liedje hier boven
Ik word hier alleen maar verdrietiger van!

Pov sophie: ik word wakkker naast lennert. Hij is al wakker zo te zien. Heej slaapkop zegt lennert! Ik voel dat ik rood word. En hij geeft me een zoen. We lopen naar beneden en kijken tv.

Pov kaylee: ik word wakker in de arme van timmy. Ik zie voor me mattias maar geen isa. Waar is isa? Ik tik mattias aan. Mattias bromt. Waar is isa vraag ik? Mattias kijkt op! Geen idee zegt hij! Maar ik wil graag veder slapen zegt mattias! Mm denk ik daar heb ik ook niks aan. Ik loop naar de kamer van timmy. Misschien ligt isa daar! Maar daar ligt ze ook niet... misschien in de logeer kamer! Ik loop er heen en doe deur open! Maar daar ligt isa ook niet. En ze kan nii beneden zitten doet ze nooit zo vroeg. Ik ga terug naar timmy en ga weer slapen.

Pov gregory: ik word wakker omdat claire me aantikt! Ughh waarom maak je me wakker?! Ik heb honger zegt claire! Dan ga je naar beneden om iets te eten. Nou wat zijn we weer aardig vandaag zegt claire. Ja, nou oke ik ga wel mee! Ik sta op en loop samen met claire naar beneden en we zien sophie en lennert zitten. We dekken heel rustig de tafel en gaan eten.

Pov mattias: ik word wakker. Maar er ligt geen isa naast me! Waar is ze? Mmm, kaylee had mij toch wakker gemaakt denk ik, ja zd vroeg waar isa was! En toen was ik zo bot om te zeggen dat ik wou slapen! Ik loop naar beneden en zie isa daar liggen met mij koptelefoon op! Ze ziet me snel veegt ze der tranen weg. Hoi zegt isa! Hoi zeg ik! En ik kijk er aan met een blik van " wat is er". Niks zegt isa! Gaat goed hoor! Ik kijk er aan en ik zie dat ze tranen in der ogen krijgt. Lieverd wat is er? vraag ik. Ik weet het niet. Ik heb gewoon een kutbui en ben chagrijnig en super down zegt isa ahw lieverd kom hier en ik pak haar vast en knuffel haar. Ik hoor isa zachtjes snikken en blijf haar knuffelen. Alles komt goed zeg ik.

Pov lennert: na het eten ruimen sophie en ik de tafel af. Alles is afgeruimd. We lopen naar boven
Sophie zit op het bed en vraagt wat we gaan doen vandaag. Ik negeer haar.. len? Hallo? Lennert? HALLO? Waarom negeer je me ? Vraagt sophie ik draai me om en spring boven op der en kietel haar! STOP LENNERT STOP roept sophie. Nee zeg ik! Dat doe ik lekker niet!

Pov claire: ik loop naar boven om me hardloop kleren aan te doen want ik ga samen met gregory hardlopen! Als ik boven ben hoor ik twee toch schreeuwen. Zo te horen hebben hun het daar wel naar hun zin. Ik kleed me snel om en sprint naar beneden.. klaar roep ik. Zo jij bent snel zegt gregory! Hij tilt me op en zoent me!

Pov timmy: ik word wakker en zo te zien is iedereen al beneden! Ik loop met slaperige ogen naar beneden. Ik zie mattias en isa en op de bank liggen. Zo te zien slaapt isa. Hee zeg ik! Waar is kaylee? Kaylee is in de keuken! Zegt mattias. Ik loop naar de keuken en zie haar staan. Goeiemorgen slaap kop zegt kaylee. Ik loop naar haar toe en zoen haar. Wat is er met mattias en isa aan de hand vraag ik? Isa is een beetje down! En mattias is nog best moe! Zegt kaylee!

Hoi lieve mensen die dit boek lezen! Ik hoop echt met heel me hart dat jullie dit boek leuk vinden! Ik wou er eigenlijk mee stoppen. Maar ik weet het niet! Zou ik doorgaan? In iedergeval bedankt voor het lezen ❤

boycode fansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu