hoofdstuk 18

21 1 0
                                    

pov mattias: we stappen in de auto, ik en timmy voorin en kaylee en isa achterin.

je hebt toch wel je handen thuis gehouden he isa? zegt kaylee plagend! eeuuu ja tuurlijk zegt isa snel. ik lach. na een half uurtje rijden komen we aan bij de dierentuin. we stappen uit. ik loop hand in hand met isa en timmy samen met kaylee. Isa kijkt een beetje sip. Wat is er vraag ik? Morgen moeten we al weer terug naar Nederland. Echt zeg ik? Jaa zegt isa. Maar het komt goed zeg ik. Isa kijkt me lief aan en geeft me een kus op mr wang. Ik begin te grijnsen. Zullen we als eerst naar de apen roept kaylee.

Pov kaylee: we komen aan bij de apen. Ik knik naar isa. En ze weet.meteen wat ik bedoel. We rennen samen naar het hek toe en doen de apen dansen. Iedereen kijkt ons raar aan.. een groepje onbekende jongens fluiten naar ons. Ik schiet in de lach en kijk timmy zijn kant op en zie dat die beetje boos kijkt naar de jongens. Kaylee ze lopen op ons af zegt isa. Heej girls.. zeggen de jongens... hoi zegt isa heel arrogant. Jullie dansen wel heel leuk zegt er een met blond haar. Dankje zeg ik. Mattias en timmy lopen naar ons toe en zoenen ons.. gaan we veder zegt timmy? Ja is goed zeg ik. Snel lopen we door. De jongens kijken ons na en lopen weg.

Pov timmy: wat was dat dan? Die jongens? Beetje vreemd? Haha helemaal niks zegt isa. Jullie zijn de leukste hoor zegt kaylee met een brede glimlach we lopen hand in hand weg..

Pov isa: we komen bij de olifant aan. Ik zeg tegen mattie hee daar loop jij😂 mattie kijkt me en denkt hou je mond gek. Ik lach. En geef hem een kus.

Pov sophie: zullen we nog wat leuks doen ofz? Morgen gaan we al naar huis 😭

Pov claire: zullen we naar het trampoline park? Dat lijkt me zo cool.

Pov gregory: jaa lijkt ons super.. jullie komen gewoon elk weekend langs. Gregory pakt een tas en loopt naar de deur komen jullie?

Pov lennert : als jullie morgen weg moeten ga ik sophie zo erg missen. Hij loopt naar soof en kust haar

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 28, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

boycode fansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu