Pov claire: gregory tilt me op en zoent me.. ik giechel.. en zeg gaan we nog hardlopen ? Ik ren alvast naar buiten gregory komt er ook aan. We lopen rustig hand in hand naar het park en in bet park gaan we pas echt hard aan de slag.
Pov sophie: ik lig nog steeds op het bed van lennert en lennert zit nog steeds boven op me.. ik zie dat hij steeds dichterbij komt met ze hoofd.. voor ik het weet voel ik ze lippen op me mond..daarna voel ik ze tong over me lippen. Ik open langzaam me mond en laat ze tong er in glijden! Het gaat steeds sneller en sneller. Ik voel een hand onder me shirt en verstijf een beetje. Maar hij moet door vind ik.
Pov lennert: ik zoen haar, ik doe me tong naar buiten tegen der lippen aan als teken dat ze haar mond ook moet openen! Het gaat steeds sneller en sneller. Ik doe voorzichtig me hand onder der shirtje en maak der bh los. Trek der shirt uit.. nu voel ik ook dat sophie mij shirt uittrek en zachtjes me rits opent.. ik doe het zelfde bij haar broek.. en sophie zegt " het moet wel veilig" ... na een tijdje liggen we samen in bed te slapen.
Pov gregory: we lopen hand in hand naar het park. Want als we in het park zijn gaan we pas echt hard aan de slag. Eenmaal in het park aangekomen zeg ik oke we rennen eerst 1 rondje om heel het park. We zijn rustig aan het hardlopen. Na het eerste rondje stelt claire voor dat we nog een doen en dan steeds naar 5 tellen de grond aantikken. Goed idee zeg ik.. we beginnen te rennen. Na vier rondjes rennen we nog een rondje. Na dat laatste rondje lopen we weer hand in hand naar huis. We komen aan en lopen naar boven!.ik stap onder de douche na twee minuten zegt claire " mag ik er ook bij?" Ja tuurlijk zeg ik.
Pov timmy: wat gaan we vandaag doen zeg ik. Maakt mij niet uit zegt kaylee. Zullen we naar het dierentuin vraag ik. Jaa lijkt me super zeg ik. Zullen we mattias en isa meevragen? Anders zitten ze maar zo ziellig daar. Ja is goed zegt kaylee. Ik vraag het wel. Oke top zegt kaylee dan ga ik douche. Ik loop naar mattias en isa op de bank die in elkaar liggen en starend naar de tv aan het kijken waren. Hee zeg. Mattias zegt hee en bromt een beetje. Isa knikt op een manier van hoi. Ik heb een vraag zeg ik. Kaylee en ik gaan naar de dierentuin willen jullie mee? Isa kijkt vrolijk op! Het dierentuin? Ik wil wel mee. Misschien doet me misschien wel goed. Ik ga ook wel mee zegt mattias. Over een uurtje gaan we weg zeg ik.
Pov kaylee: ik ga snel douche zeg ik tegen timmy. Wel leuk dat we straks naar de dierentuin gaan denk ik. Ik droog me af en kleed me leuk aan in een rood jurkje met me rode adidas. Ik zie isa en mattias boven komen. Hee, gaan jullie mee? Ja antwoord mattias. Maar wij gaan ff douche roept isa.
Pov isa: ik lig met mattias op de bank. Gaan.jullie mee naar de dierentuin vraagt.timmy? Ik kijk vrolijk op en zeg ja doet me misschien wel goed. Ik ga ook mee zegt mattias. Over een uurtje gaan we weg.. we lopen naar boven. Ik hoor kaylee praten hee, gaan jullie mee vraagt ze. Ja antwoord mattias. Maar we gaan nu even douche roep ik. Handjes thuis he roept kaylee! Jaja zeg ik lachend. We stappen onder de douche. Mattias doet shampoo in me haar en laat het schuimen. Ik draai me naar mattias om en ik voel ze lippen op de mijne. Ik bijt zachtjes op ze lip hij grinnikt.
Pov mattias: isa bijt zachtjes op me lip. Ik grinnik en duw met me tong tegen haar lippen. Ze doet der mond open en ik laat me tong naar binnen glijden na 15 minuten gedouched hebben stappen we uit en drogen ons af. En lopen naar de kamer. Ik trek een adidas jogging broek aan en adidas superstar. Ik trek een bij passende shirt er bij aan. Isa doet een zwart jurkje aan met zwarte adidas. Doet der haar leuk. Zo klaar zijn we. En lopen hand in hand naar beneden. We gaan roept timmy!
JE LEEST
boycode fans
Fanfictionhallo, dit is een verhaal over boycode fanfiction. sommige dingen zijn wel echt gebeurd!! personen: isa Kaylee Sophie Claire Mattias Lennert Timmy Gregory dit verhaal gaat over vier meiden die super fan zijn van boycode! en ze alles er voor doen om...