,, Hermi ? Pssst. Můžeš na chvilku ?"
Byl to Hektor. Ten nováček ze Zmijozelu. ( pozn. Autora: ano Hektor je zcela vymyšlená postava, ale neodsuzujte me za to prosím !)
,, Co je ?!" vyštěkla jsem na něho když mě odtáhl za ruku pryč z velké síně.
,, Potřebuji ti něco důležitého oznámit" zvedl obočí a zkřížil ruce na prsou.
,, A co?" napodobila jsem jeho výraz a taky zkřížila ruce. Přiblížil se ke mě a pošeptal mi do ucha.
,, Draco je do tebe zabouchlej až po uši" zašeptal a začal se chechtat. ,, Hmmm" nahodila jsem pohled jako 'trapas, protože já už to VÍM !'
,, Co je ?!"
,, Ale nic " povzdechla jsem si a začala jsem odcházet na moji kolej.
,, Hej Hermi !" dohonil mě Blais.
,, Víš tu novinku ze Zmijozelu ?" usmál se. Sakra od kdy jsme kamarádi ?!
,, Jakou ? Že pán zla nosí růžový trenýrky se srdíčkama ?"
,, Ne ! Já myslím o Dracovi a o tobě" ukázal bušící srdce.
,,Ty si blbý" odpálkovala jsem ho a přešla k Buclaté dámě. Počkat jak znělo to heslo ?
,, Zpěv" oznámila jsem když jsem si vzpoměla a Buclatá dáma se odklopila. Oddechla jsem si, když mě na půlhodiny nezdržela a nevykládala mi nějakou její úžasnou story.Sedla jsem si na postel a vyklidila si zbytek kufru. Našla jsem moji oblíbenou knížku a tak jsem si začala číst.
,, Tak poslední strana je do čtená" zaklapla jsem knížku a vydala se do knihovny.
Procházela jsem regály a uviděla DRACA !!! Od kdy zrovna ON chodí do knihovny a čte si ???? Počkat co si to čte. Potajnu jsem se k němu doplížila a koukla mu přes rameno.
Lektvary ? Lektvar lásky ?!!
,,Draco ?" vyděšeně jsem se zeptala. Draco sebou mírně cukl.
,,Co chceš?!" vyštěkl na mě.***pohled Draca***
Cukl jsem sebou leknutím. Byla to Grangerová. Jak mě tu mohla načapat ? Představil jsem si nás dva, jak jsme spolu. Vysvětlovala mi průběh lektvaru lásky. Potřásl jem hlavou, abych zahnal myšlenku. Grangerová se na mě dívala pohledem tak dnes tu asi shinějeme...
,, Hledal jsem tu lektvar. Požádal mě o to Snape." zatvářil jsem se vážně. Věděl jsem že je to úplný nesmysl, ale nic jiného mě nenapadlo.
,,Aha" nevěřícně přimhouřila oči. Pak se jen otočila na patě a odešla. Oddychl jsem si. Tohle mohlo skončit katastrofou !
_______________________________________________
Ano ano vím že je to krátká kapitola, ale já vážně nemám moc ćasu, takže ji vydám takhle a budu se to snažit napravit :**
ČTEŠ
Will you marry me?
FanfictionDraco a Hermiona se setkají úplnou náhodou. Dvě odlišné povahy i osoby. Přesto však k sobě po čase začnou něco cítit. Je to nenávist nebo láska ? TENTO PŘÍBĚH JE VYMYŠLENÝ Celý příběh věnován mojí šílené kamarádce @zuzikmachackova