Pohled Rose
Měsíc.
Celý dlouhý měsíc od té doby co mě Honza podvedl.
Rozešel se s Terezou ale já mu neopustila. To nejde
Bydlím u Martina a snažím sama sebe přesvědčit že ho miluju.Ale není to takové jako s Honzou, po pár dnech motýlky z břicha zmizeli a já se začala cítit jako bychom byli staří manželé.
Martin mě hodně miluje, je to na něm vidět ale já jeho? Jen slabý náznak.
Na počítači mi zablikal e-mail.
Dobrý den slečno Reedová
S lítostí vám oznamujeme že paní Evelyn Reedová byla dovezena na Levinsovu nemocnici.
Příčinou je silné krvácení z tepny.Alfons Malý
Vedoucí Levinsové NemocnicePo tváři mi stekla slza a ukápla na bílé tričku.
To není možné.
Rozbrečela jsem se a lehla si na postel."Rosemary? Co se stalo?" ozval se Martin zpoza dveří.
Mlčky jsem ukázala na obrazovku počítače."Tak za hodinu tam pojedeme ano?"
"Díky Martine"
"Nemáš zač Rose" usmál se a lehl si vedle mě.Po hodině jsme opravdu vyjeli.
Vběhla jsem do nemocnice a bez ohlášení vypálila na recepční
"Kde je paní Reedová?"
"Jste z rodiny?"
"Jsem její dcera" odsekla jsem a ona mi přesně popsala cestu.Čekala jsem před sálem kde jí operovali.
Asi po půl hodině ke mě přišel lékař se smutným vírazem na tváří "upřímnou soustrast" řekl dvě nenáviděná slova a odešel.Sesunula jsem se k zemi.
Za chvíli přišla doktorka
"Je nám to doopravdy velmi líto, ale ztratila moc krve"
Řekla soucitně.Pohled Marina
"A vy Pane jste z rodiny?"
"Jsem přítel její dcery"
"Dobře" kývla na mě sestra a otevřela.
Byla tam Rosemary.
Ležela na zemi a ramena se jí otřásala pláčem."Rose! Co se stalo?" vykřikl jsem
"Konec cesty" zamumlala jen a omdlela.Odnesl jsem jí na lavičky a mlčky se na ní koukal.
Evelyn, Evelyn nemůže být mrtvá!"Sestro?" otočil jsem se na mladou ženu.
"Ano?"
"Co se stalo paní Evelyn Reedové?"
"Nepřežila operaci, upřímnou soustrast" řekla smutně sestra a odešla.
Tohle není pravda!!!Pohled Rose
Pět dnů.
Pět dnů od smrti mámy a já se konečně rozhodla.
Všechno co mám mi jí připomíná..Vytočila jsem číslo Joea
"Joe!" vyhrkla jsem
"Rosemary?" zněl starostlivě
"Já jsem se chtěla zeptat jestli nemáte někde v domě nebo blízko volnej byt"
"Myslíš v Londýně?"
"Ano"
"Ano, o dva domy dál tady jeden je"
"Tak mi ho prosím zamluv.."
"Chybí ti že?"
"Ano Joe"
"Chápu tě, seženu ti ho"
"Děkuju"
Típla jsem to a povzdychla si.
Nemůžu...
ČTEŠ
Riverra - POTKAT (MenT Love Story)
FanfictionNová Youtuberka Riverra. Je až neuvěřitelné že za půl roku dosáhla 400 000 odběratelů. Její první akce... Tisíce fanoušků... Jedna Riverra... Jeden MenT...