Look by Terka(přijeli domů):
Taxíkem jsme dojeli ke mně domů, a Kamča říká: Já půjdu jo? Jojo, řekla jsem. Kamča odešla a já jsem vešla do domu. Bylo pozdě, a já si myslela, že matka už bude spát...otevřela jsem dveře a tam stála. Začala na mě křičet: Ty krávo co si to dovoluješ?!!! Rozeběhla jsem se ke schodům ale ona mě ze zadu silně praštila a já spadla na zem. Přišla ke mně a začala mě kopat do břicha. Brečela jsem, křičela, kašlala...asi 20 minut do mě kopala a mlátila mě, a pak jí to asi přestalo bavit, a odešla do vedlejší místnosti. Ležela jsem tam, vzlykala a snažila jsem se nabrat sílu. Proč mě matka bije? Mám rozvedené rodiče, každý bydlí jinde. Máma tady v Praze, a táta v Ústí nad Labem. Bydlím s taťkou, protože mamka mě bije a je na mě hrozně zlá. Taťka takový není, a tak na trvalo bydlím tam, tady jsem jenom proto, že byla ta Superstar, mám to blíž. Kamča bydlí taky v Ústí, kousek ode mně, ale aby nemusela dojíždĕt, bydlí teď když byla Superstar tady poblíž v takovém hotelu, a navíc ví, jak to mám s matkou.
Zpátky k příběhu:
Když jsem měla trochu síly, doplazila(vím divné slovo) jsem se nějak po schodech nahoru, k "mému pokoji,, . Dostala jsem se dovnitř, a z posledních sil jsem za sebou zamkla, a pak se mi podlomily nohy a usnula jsem u dveří na zemi...
×××××××××××××××××××××××××××××
Ahoj! Jakékoliv otázky hoďte do komentu, a napište co bych mĕla změnit. Vaše Niki