Arkadaşlar dream tv de bu hafta tam 10 MV yayınladı !
Ve size mükemmel haberim var !!Bu hafta yayınlananlar :
# BIGFLO-BAD MAMA JAMA
# EXO-CALL ME MAYBE
# NU'EST-IM BAD
# SUPER JUNIOR-MR. SIMPLE
# MONSTA X-RUSH
# BEAST-GOOD LUCK
# INFINITE F-LOVE SING
# GIRLS GENERATION-CACTH ME IF YOUvee son olaraak
# BTS-WE ARE BULLETPROFF
Dream TV isteğimizi gerçekleştirdi ve bu hafta ekranlarda BTS i gördük,
Büyük TV ekranlarında BTS i görmek(ben dahil) A.R.M.Y. ler için büyük bir gururdu.
Şimdi artık şöyle bişey var TV ler(bizim evdeki öyle) internete wi-fi ile bağlanıp internette istediğiniz herhangi birşeyi yapabiliyorsunuz.
Ben bundan faydalanıp her boş olduğumda youtube girip BTS izliyorum tabiiki.
Ama bu bir TV kanalı ve o kanalı izleyen tüm korencanlar BTS i de gördü ve tanıdı (tanımayanlar için).
En son yine bu hafta BTS yayınlamayacaklar kesin diye umutsuzluğa düşmüşken BTS We Are Bulletproff ekrandaydı.
O an heyecandan direk Kimv_taehyung ve love-black13 a mesaj attım onlar biliyor yaptığım heyecanı.
Ekranda BTS i gördüğümde küçük çığlıklar attım, babam geldi ne oldu falan dedi ve ben ona bakmadan yok bişey dur bi dakika diyip ekrana iyice yaklaştım.
Elim ayağım titredi, kalbimin ritmi hızlandı, gözlerim buğulandı ve o anki heyecandan ve duyduğum gururdan RESMEN AĞLADIM.
Arkadaşlar DREAM TV BTS i çok nadir yayınlıyor.
Ve bir hafta boyunca yayınladıkları tekrarlanıyor.Şöyle ki bugün yayınlananların aynısı pazar günü yayınlanacak.
Bu demek oluyor ki pazar günüde ekranlarda BTS i göreceğiz.
Arkadaşlar pazar saat 17:00 da kaçırmayın lütfen. O duyguyu sizde tadın ve emin olun onları ekranda gördüğünüzde sizde benim gibi ağlayacaksınız.
Televizyondan izleme imkanı olmayan arkadaşlarım, sizler google ya Dream tv Canlı izle yazdığınızda dream tv nin kendisine ait olduğunu anlayacağınız site çıkıyor. Böylelikle telefondanda izleyebilirsiniz, ama televizyondaki gibi bir etki yaratmaz diye düşünüyorum.
Sormak istediğiniz birşey olursa mesaj atın lütfen elimden geleni yaparım.
Şuan hala BTS etkisi altındayım ve şuan bunları yazarken ellerim hala titriyor.
BTS den hiç vazgeçmeyin onları hep çook hep daha çook sevin.
A.R.M.Y kalın! <3 <3 <3.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS <1>
FanfictionBölüm sınırına geldiğimden dolayı BTS 2 olarak hikayeye devam ediyorum. Pek hikaye sayılmaz BTS hakkında türkçe altyazılı video, fotoğraf ve haberleri paylaşıyorum Umarım hoşunuza gider *-*