Şimdi hani bir çoğunuzun haberi vardır diye düşünüyorum fakat yinede böyle bir bölüm yayınlayacağım. Big Hit'ten gelen haberle BTS'in 2 Mayıs'ta Young Forever adlı albümü ile dönüş yapacağı duyruldu.
**************
Korezin'den alıntıdır.
BTS bir sürpriz yaparak HwaYangYeonHwa serisine özel bir albüm daha ekleyeceğini açıkladı. Bu özel albümün adı da HwaYangYeonHwa Young Forever. Albümün 2 Mayıs’ta yayınlanması planlanıyor. Ayrıca albüm yayınlandıktan sonra HwaYangYeonHwa albümlerindeki şarkıların tamamının yer alacağı bir konser yapılması planlanıyor. (Vay)Daha detaylar açıklanmadığı için müzik programlarında promosyon yapacaklar mı bir bilgimiz yok ama zaten bazı fanlar yayınlanan son klipler olsun mayıs civarında bir geri dönüş bekliyordu. Üyelerin saç rengi değişimleri (V, Jimin ve Suga'dan söz edliyor.) de bizi onaylar gibiydi. Son noktayı da BigHit açıklama yaparak zaten koydu.
Hatırlarsanız MAMA 2014’te Jimin vücudunda HwaYangYeonHwa ve Nevermind yazılı dövmelerle karşımıza çıkmıştı. (Aynen A.R.M.Y.ler)
MAMA artık BTS’in geri dönüş için ipucu verme yeri olsa gerek ki MAMA 2015’te Jungkook’un ensesindeki dövmede de Young Forever yazıyordu. (Kesinlikle, iyi düşünün A.R.M.Y.ler bir ipucuymuş meğer anlam yüklüymüş.)
HwaYangYeonHwa serisi 2015’te fanların teorilerinin havada uçmasına sebep olmuştu ki geçtiğimiz haftalarda yayınlanan Run Japonca versiyonu da tekrar teorilerin gün yüzüne çıkmasını sağlamıştı.
Ayrıca RUN Japonca versiyonda gözümüze çarpan “Gençlik asla geri gelmeyecek.” yazısıyla yeni albümün “Sonsuza dek genç.” adını taşıması bayağı çelişkili.
*************
Evet A.R.M.Y.ler üç dört beş belki de daha fazla ay Young Forever albümünün şarkılarının kliplerini izleyip duracağız sürekli sürekli.
I need U, Run şarkılarından yola çıkarak kliplerde intihar, gibi olaylar bekliyorum ben fakat Young Forever 'Sonsuza Dek Genç' te tam aksi olabilir. Sonuçta deli dolu çocuklarımız BTS, bizi son derece şaşırtacak şeyler yapabilir.
Benim Bangtan'a güvenim sonsuz. Her ne olursa olsun arkalarındayım bu hep böyle kalacak ve kimse, hiçbirşey bunu asla kesinlikle değiştiremeyecek.
Profilimde profil fotoğrafım ve arka plan fotoğrafım tam isim kısmım Young Forever'dir. Yeni yapmadım fakat soranlar oldu özelden belirteyim bunu da.
Sizlerce nasıl olacak bu albüm ve ama yine mükemmel çünkü Bangtan. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS <1>
FanficBölüm sınırına geldiğimden dolayı BTS 2 olarak hikayeye devam ediyorum. Pek hikaye sayılmaz BTS hakkında türkçe altyazılı video, fotoğraf ve haberleri paylaşıyorum Umarım hoşunuza gider *-*