Bugün K-Pop yayınını kaçıranlar pazar günü tekarını izleyebilirler çok güzel MV'ler verildi.
9 MV sırası ile;
1) Infinite - Bad
2) BTS - We Are Bullet Proof
3) Super Junior - Evanesce
4) Hellovenus - Venus
5) Boys Republic - Hello
6) Winner - Color Ring
7) PSY ft. CL - Daddy
8) B.A.P - Young, Wild & Free
9) T-ARA - Number NineBu hafta ekranlarda ikinci sırada BTS'i BulletProof ile gördük. Yine herzaman ki gibi süperdi.
Değinmek istediğim bir konu daha var ki 18 Mart Çanakkale Zaferi, Şehidleri Anma Günü (1915). Bugün belki de burada bulunmamızı borçlu olduğumuz şehidlerimizin günü. Bir duayı çok görmeyin onlara. Ara sıra Kore'de doğsaydım keşke Koreli olsaydım dediğim oluyor ama Türk olmanın verdiği gurur bir başka.
14-15 yaşlarında bizim gibi okul sıralarında iken milleti ve vatanı için sıralarını bırakıp elinde silahla koşa koşa savaşa giden yiğitlerin çıktığı bir ülke. 14 yaşında bir çocuğun ölüm korkusu olmadan halk için isteyerek savaşa gidecek bir ülke daha varmıdır bilmem. Diğer askerleri de unutmamalı neler yaşadıklarını. Aç susuz, uykusuz, cephanesiz, savaşta olmalarına rağmen sıra sıra silahlarını hemen yanlarına bırakıp teyemmüm alıp kurşunlar ortasında namazını kılan yiğitlerin çıktığı ülke...
Mataralarında bir damla su kalıp kendisi susuzluktan öleceğini bildiği halde "Su" diye sayıklayan can arkadaşına elindeki suyu verecek yiğitlerin çıktığı bir ülke.
Gıda yardımları alamayıp belki de taştan daha sert ekmeklerin bir dilimi ile karnını doyurmaya çalışıp, elinde o 'taştan da sert' ekmeği olmayan ve yerken onları izleyen arkadaşlarına ellerinde ki ekmekleri veren yiğitlerin çıktığı bir ülke.
Onlar onca şey yaşamış ve bizim için onca şey yapmış iken bir dua onlara az bile bence ama hiç yoktan bir dua edin onlara.
"Allah Allah ile başlayıp kelime-i şehadet ile bitecek bir hikaye belki de..."
- #BirAvuçDua -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS <1>
FanficBölüm sınırına geldiğimden dolayı BTS 2 olarak hikayeye devam ediyorum. Pek hikaye sayılmaz BTS hakkında türkçe altyazılı video, fotoğraf ve haberleri paylaşıyorum Umarım hoşunuza gider *-*