Merhaba, bugün J-Hope'umuzun doğum günü. Ve biz bugün J-Hope'un doğum gününe uyandık :')
Öncelikle şunu belirteyim her ne kadar bu yazıyı kesinlikle görmeyeceğini bilsemde bende Türk A.R.M.Y. olarak bu günü sizlerle kutlamak isterim. J-Hope hitaben yazıyorum :')
J-Hope bir yıl daha büyüdü şimdi demek. ?
Sizlerle büyüyen sayamayacağımız kadar çok hayranınız var ne hoş :)
Ben BTS ile ilk tanıştığımda gerçekten büyük bir heyecan duydum. Oysa ki ben Kore fanıydım doğal olarak K-pop dinlerdim ama hiçbir erkek grubunda bu duyguları bu kadar yoğun hissetmemiştim. Peki nedeni neydi ?Üyelerin sıcakkanlığı, gerçekçiliği, doğruluğu, sadeliği, doğallıyı mıydı ? Belki de...
Artık "kalbim onun için atıyor" cümlesi benim için Bangtan için geçerliydi. Ve öyle... Sonra A.R.M.Y. oldum ve buradayım <3
Bugün J-Hope için pasta yaptım ve yine "J-Hope'un pastasını" tek başıma yiyeceğim...
Sana pasta yaparak göndermek, "Hope bak bunu sana Türkiye'deki hayranların göndermiş." dedirtmek isterdim... Ama benim yaptığım pastayı yemeni,..Bunu 'dışarıdan' okuyan biri için oldukça saçma gelebilir. Çünkü o Kore fanı değildir ve A.R.M.Y. de değildir. "7 çocuk için o benim hayatım oldu, onlar için yaşıyorum denmez" demeyin gerçekten anlayamazsınız A.R.M.Y. ler birbirimizi anlıyoruz ya yetmez mi ? :')
Şimdi söylüyorum Hayatım oldular, yaşama kaynağım, nefes alma sebebim, umut sebebim, tam herşeyden vazgeçmişken onları düşünüp tekrar sıkısıkıya bağlanmamın sebebi <3 :')
Benden çok uzakta olan o muhteşem insanı (J-Hope), o muhteşem 7 çocuğu bir o kadar yakın hissediyorum kendime. -Tüm A.R.M.Y.lerin hisleri bunlardır.. :)
Kendimi yinede pek iyi ifade edemediğimi hissediyorum. Ama olsun A.R.M.Y.ler anlar :)
İyi ki J-Hope'sun, J-Hope.
İyi ki bizim J-Hope'umuzsun.
İyi ki Bangtan'sın
İyi ki Umudumuzsun, bizim umudumuz.
İyi ki varsın.
İyi ki doğmuşsun.
İyi ki...
Saranghae...Süsleme olmadı yaa :D
Neyse bunu becerdiğime şükür :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS <1>
FanfictionBölüm sınırına geldiğimden dolayı BTS 2 olarak hikayeye devam ediyorum. Pek hikaye sayılmaz BTS hakkında türkçe altyazılı video, fotoğraf ve haberleri paylaşıyorum Umarım hoşunuza gider *-*