Intâlnire

100 14 4
                                    

Astăzi am avut doar patru ore,deci am terminat mai repede. Dar apoi mi-am amintit că trebuie să merg cu Noah la brutărie,oare ce vrea? Și stai ca n-am ințeles,ce a vrut să spună prin întâlnire? E profesorul meu,corect? ......Mă rog,am o viață prea complicată ca să o mai trăiesc. Am intrat în casă,mi-am făcut un duș după care mi-am pus rochia pe care mi-a luat-o el. Chiar e o rochie frumoasă,dar acum îi datorez ceva bănuți,o să muncesc zi și noapte și- I-a mai dă-l dracu! A zis că e cadou,eu nu-i dau nici un ban. După mi-am pus jacheta și am plecat spre brutărie. Când am ajuns acolo,m-am uitat umpic în jur ,era ceva lume în bătrâna noastră brutărie. L-am văzut pe Noah l-a o masă. Noah s-a ridicat când a văzut că vin spre el.

- Arăți minunat,Warren!

A zis el în timp ce mi-a tras scaunul.

- Mhmm,tu arăți ca dracu'!

El s-a uitat la mine și a chicotit.

- Mersi,m-am străduit!

Eu i-am zâmbit înapoi,văd că nu e ca restu' muilor care mai au umpic și varsă lacrimi când glumești cu ei.
Uite că există o persoană normală pe planetă.

- Ce vrei să mănânci?

M-a întrebat el.

- Vere,dă-mi meniu' să-ți arăt!

Noah a întins meniul spre mine.

- Personal,aș lua cornulețele astea delicioase,si o cafea!

Am zis eu. Noah s-a uitat la mine și apoi a zâmbit.

- Okay, voi lua și eu cornulețe.

După ce am mâncat și am băut și cafelele Noah s-a oferit să mă ducă acasă.

- Și, ce vrei să faci cu viața ta?

M-a întrebat el din senin.

- Vreau să ajung actriță de fapt.....

- Îmi asum că joci bine Warren.

- Aw Dah. Dar tu,vrei să rămâi profesor?

- Hmm.....probabil.....dar nu vreau să ajung genul de moş pe care îl urăsc toți elevi....

- Eu deja te urăsc!

I-am scos eu limba. El a făcut o față tristă și a mimat cu degetul o lacrimă.

- Noah....de ce ești așa de bun cu mine... ?

El s-a oprit și s-a întors spre mine.

- Am vrut să mă revanșez pentru prima zi,cred că începusem cu stângul...

M-am întristat dintr-un motiv sau altul......Am crezut că poate....poate mă pla- TACI! E profesorul tău!

- Oh.....nu-ți face griji,ai fost iertat...chiar dacă îți spun că te urăsc...nu-i adevărat. Spun asta tuturor ca sa scap de ei.

El a chicotit.

- se pare că nu a mers și cu mine!

Eu i-am zâmbit.

- Deci nu mă urăști. Atunci ce simți pentru mine~?

M-a luat el uşor de mână,eu mi-am tras mâna și am zâmbit.

- În momentul ăsta, scârbă.

El a zâmbit.

- Dar așa am un sentiment de prietenie.....plm.....nu mă pricep la din astea.

El a chicotit,apoi M-a pupat pe obraz.

- Și eu te iubesc.

Eu m-am uitat la el.

- Pa Warren,ne vedem mâine!

Eu am intrat tăcută în bloc. Noah.........nu e chiar așa de idiot......nu?

Problema Vieții MeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum