Bun baiat...Noah.

80 14 5
                                    

Am ramas cu gura cascata cand l-am vazut,dar am inchis-o repede ca sa nu dau semne de slabiciune,daca asta crede ca o sa cedez ,se inseala.

-Oh hey.

Am zis eu.

-Ce ai dori?

Am intrebat eu.

-Sa vorbesc cu tine...

Wut. Cred ca glumeste.

-Uh,daaa,nu e in meniu.

-Warren,doar asculta-ma!

-Bene....sa auzim.

Mi-am dat eu ochii peste cap.

-Uite,nu mi-am dat seama cata incredere aveai in mine,am fost un mare bou! M-am gandit doar la mine...nu stiam ca am fost primul tau prieten...

Asta e,nu mai pot.Am lasat capul in jos,am iesit de dupa tejghea si m-am oprit in fata lui.

-Noah...esti...........cel.... .....mai MARE IDIOT!

M-am uitat la el cu lacrimi în ochi, se putea vedea ca era în soc.

-Ție chiar ți se pare ca sunt o persoana sociabila?! Nu ai văzut ca doar cu tine vorbeam?! Ce dracu e cu tine,ver-

Acolo,acolo a început tot. Am închis ochii în timp ce lacrimile calde curgeau ușor,nici nu puteam sa mă misc,genunchii mi se înmuiasera. Noah avea buzele lipite de ale mele.Dupa câteva minute mi-a dat drumul și m-a îmbrățișat.

-Te iubesc,Warren....presupun ca eu chiar sunt un idiot...

Atunci m-am trezit la realitate, el e profesorul meu. M-am împins din brațele lui.

-Ești un pedofil bolnav,Noah! Cum îndrăznești sa mă atingi după tot ce ai făcut?! Și mai ești și profesor....esti pur și simplu bolnav!

Noah s-a uitat în jos.

- Dar totusi...t-te...eu te-.....vere ce gay sună....SIMT LA FEL,KAY? (Hopaaa avem un tsundereee)

Noah s-a uitat la mine cu niște ochi mari.

- W-Warren-

Warren a zâmbit ușor.

-Gata,gata,am diabet deja...

Si-a dat ea ochii peste cap. Noah a luat-o repede în brațe.

-Uh...uite nu vreau sa fiu o vaca dar...Dacă te vede cineva de la școală Îți pierzi slujba....

A zis Warren.

-Haide....imbratiseaza-ma măcar odată!

Warren a oftat și si-a pus mâinile în jurul gatului sau.

-Fericit,lover boy?

-.....foarte.

Problema Vieții MeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum