Lumea mereu merge,și merge,și merge. Dar deodată se opresc și întreabă 'Da unde dracu' mă duceam?'. Exact,faza este că,oricât ai merge,niciodată nu te miști. Și când îți amintești cum stai în clasă ca prostu,și te holbezi pe geam,parcă din priviri strigând la fiecare om care trece 'Vreau să plec'. Apoi auzi așa,o întrebare idioată.
-De ce a trecut puiul strada?
Vezi 7-8 mâini pe sus. Și apoi auzi vocile pe care vrei să le astupi.
-Ca să ajungă pe partea cealaltă.
-Ca să se ducă acasă.
-Ca să meargă la magazin.
-Ca să se plimbe.Și apoi auzi și numele tău,chiar dacă nu ai ridicat mâna. Te ridici frumos,grațios,iei o ultimă privire în clasă,și apoi răspunzi.
-Ca să fie călcat de mașină.
Mda,asta sunt eu, Warren Carter. Deși sunt la feminin,lumea mă strigă Warren. Probabil că vă gândiți,ce părinți idioți își băț joc în halu' ăsta
de amărâtul copil?! Părinții mei nu au fost idioți,și doar îndurerați,m-au numit după fratele meu Warren,care a murit intr-un accident.
Nu-mi urăsc numele,nu sunt o persoană păsătoare. Numele meu face parte din cine sunt,așa că,m-am obișnuit.Profesoara mi-a aruncat o privire gen, 'Îmi vine să te iau în brațe,până te sufoc și te omor'. Mă pregăteam de ploaie și de furtună asupra mea,însă profesoara a oftat și s-a uitat la mine.
-Carter,vrei măcar să cooperezi exercițiului nostru de logică?
Eu m-am uitat în jos.
-Îmi cer iertare,Doamnă. Dar eu doar am răspuns......
-Ai răspuns Carter,dar nu cu ce voiam eu să aud.Am oftat ușor.
-Puiul a trecut strada ca să ajungă la mama lui,găina....Am răspuns eu,doamna a zâmbit ușor.
-Foarte bine,Carter.
Apoi m-am așezat. Am continuat să mă uit pe geam ca o retardată. Până am auzit două bătăi în ușă.Doamna a spus să intre,apoi,a intrat un băiat. Înalt,brunet,cu ochelari de soare?? Wtf,cine se crede tipul ăsta....... Ia șoptit ceva profesoarei,apoi s-a întors către noi,si-a dat ochelarii jos,ne-a făcut la toți cu ochiul,și pot spune,colegele mele aproape au leșinat.
-Clasă,eu voi fi noul vostru profesor de engleză!
Cred că glumești.......... Arată ca un puștan....și...ăla o să fie profu' meu. Ce dracu'? S-a f*tut lumea,E clar.
-Și aveai nevoie și de intrare,să ști....
Am mormăit eu. Însă se pare că toți m-au auzit pentru că se întorseseră către mine și se uitau cu ochii căscați. Profu' a chicotit și apoi a ieșit din clasă. Doamna profesoară,probabil find de acord cu mine,a zâmbit. Stai,nu am a doua oră engleză? Că**t.
-----------------------------
Solly pentu' greșeli :'(((