(9)
ساره بخوف:الو.يوسف بزعيق:كنتى فين ياهانم؟؟
ساره برعب:كنت فى الحمام والله.
يوسف:انتى بتستهبلى كل المكالمات دى وماسمعتيش!!
ساره:والله ماسمعت اصلى كنت باخد شاور.
يوسف بغضب:تانى مره بتاخدى زفت او غيره تسيبى كل اللى فى ايدك وتردى عليا فاهمه.
ساره:حاضر بس متزعلش.
يوسف:اسكتى خالص انا مش طايقك.
وقفل فى وشها السكه...ساره زعلت من كلامه وفضلت تتصل بيه بس كان بيكنسل عليها والاخر قفل الموبايل خالص.
....................................................................................................................................................................
اما يوسف راح مع فريق العمل عشان يتفسحو ولورا دى لزقاله لزقه عجيبه وهو مش طايقها اساسا..لحد ماصلو الفندق..يوسف جه يدخل اوضته.
لورا:انت هتنام على طول ولا ايه؟؟
يوسف:لا هعمل كام حاجه كده وهنام.
لورا قربت على اوى وقالتله:انا كمان مش بنام على طول ايه راءيك اجى معاك اسليك.
يوسف:ايوه بس مش يصح.
لورا قربت اكتر وقالتله:هو ايه ده اللى مش يصح؟؟
تاثيرها الانثوى عليه خلاه يضعف نوعا ما وهى قربت عليه تانى وباسته.
يوسف فاق وبعدها عنه وقالها:انتى عايزه ايه؟؟
لورا بابتسامه:يعنى بعد اللى حصل دلوقتى ده بتسالنى عايزه ايه!!عيزاك طبعا ياجو.
يوسف:انتى ببتقولى ايه؟؟ماينفعش ماينفعش خالص.
لورا:ليه بقى ماينفعش هو انا وحشه يعنى؟؟
يوسف:ياستى انتى على راسى من فوق بس انا مش ممكن اعمل كده مستحيل.
لورا: COME ON BABYمحدش شايفنا.
يوسف:فعلا عندك حق..محدش شايفنا لكن ربنا شايفنا.
لورا بضحكه ساخره: OH NOيوسف سليم هو اللى بيقول كده انا اعرف كل صحباتك القدام مافيش واحده كانت بتاخد فى ايدك كتير اشمعنا انا ولا هما احسن منى؟؟
يوسف بغضب:لورا..اتفضلى على اوضتك متخلنيش اكبر الموضوع.
لورا:ماشى ياجو بس هتروح منى فين..هيجى اليوم اللى انت بنفسك هتدخلنى اوضتك دى GOOD NIGHT BABY
يوسف فضل واقف مكانه شويه وقال:استغفر الله العظيم.. طيب والله لوريكى بقى مين هو يوسف سليم.
ودخل اوضته ورمى نفسه على السرير ومسك موبايله وفتحه وكلم ساره.
............................................................................................................................................................................