Sophia jak wygląda? Ma czarne włosy najczęściej związane w luźne dwa kucyki.Jej oczy. Niektórzy ludzie obracają się jeszcze raz żeby sprawdzić czy ciągle nie śpią. Teczówkę prawą ma czerwoną(!) ,a lewą ma żółto-brązową.Sophia uwielbia śpiewać.Ale to bardzo.Właściwie to jej pasja;)Pewnego dnia gdy czytała książkę ,,Harry Potter i Zakon Feniksa'',usłyszała hałasy na dolnym piętrze jej domu.
,,Hmm...Pewnie to mama...''-pomyślała i wróciła do lektury... Jak bardzo się myliła...
Kiedy ktoś zaczął otwierać jej drzwi naprawdę się przestraszyła.Stanęła w pozycji obronnej z książką nad głową (musicie wiedzieć że książka była i ciężka i gruba przyp.aut.)
Gdy drzwi całkowicie się otworzyły to ktoś powiedział
-Odłóż tą książkę bo jeszcze kogoś niechcący zdzielisz tym W łeb!-powiedział tajemniczy głos osoby która stała przy framudze.
A! Bardzo przepraszam!-powiedziała zawstydzona Sophia
- Phi! Masz za co przeprosić-powiedziała tajemniczą osoba.
Sophia zauważyła jego rysy twarzy i... Niedowierzała swojemu wzrokowi.
Co się tak gapisz?-powiedziała osoba
E...A!Jestem Sophia Granger! A Pan?-powiedziała
Severus Snape-Odpowiedział Severus
Miło mi Pana poznać!-wykrzyknęła z entuzjazmem Sophia.
Eh...Dobra teleportujemy się!-powiedział SeverusDo Hogwartu?-zapytała Sophia
Skąd do jasnej cholery wiesz o Hogwarcie?!-zabrzmiał Severus
Eee...No...Ja...Tego....-zaczęła się jąkać Sophia
Gadaj!!!!-wykrzyknął Snape
Bo ja czytałam...-powiedziała nieśmiało Sophia
Gdzie?-zapytał Snape
No w Harry'm Potterze...-powiedziała Sophia już bardziej smielej-Nie zna Pan?
Nie-powiedział Snape
Chętnie panu pokażę!-Powiedziała z entuzjazmem Sophia.
Snape tylko uniósł brwi.Dalsza część jutro jak będę miała czas;*
Piszcie czy pisać to opowiadanie czy raczej to rzucić;) Bardzo mi to pomoże ponieważ to moje pierwsze opowiadanie.Śmiało komentujcie i wytykajcie mi na co powinnam zwrócić uwagę nie obrażę się tylko będę stosować się do waszych porad (jeśli ktoś to w ogóle przeczyta...)
Wasza
SilverSnape ;***
CZYTASZ
Sophia Granger I Severus Snape♡Miłość do końca
RandomTo jest zawiła historia. Sophie ma 11 lat i jest mugolką.Trzeba dodać że ma na nazwisko Granger.Są to czasy kiedy Severus Snape dopiero zaczyna uczyć w Hogwarcie.