Belki de bir gün yeniden karşılaşırız, olamaz mı?
Yıllar geçmiş olabilir üzerinden; biraz yorulmuş olabiliriz ya da alışmış... Unutmuş gibi yaparız, hiç kızmamış, hiç ağlamamış gibi bakar gözlerimiz, en azından öyle görünmeye çalışırız...
Olur ya bir gün karşılaşırsak bir yerlerde yeniden, hiç konuşmadan birbirimizi bir daha kandırırız... Açtığımız yarayı öpüyormuş gibi sanki.
Gülümseyelim o zaman olur mu, 'acımadı ki' der gibi...
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
'Özledim' demek yetmiyor bazen, yanında olmasını istediğin ama ondan eksik olduğun bir şeyi anlatırken... Tarifi yok, olmayan bir şeyi nasıl ifade edebilirsin ki?
Yoksun ve özlüyorum.
Kulağa ne kadar da basit geliyor değil mi?
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
Her ne olduysa geçmişte kaldı derken çok ciddi olabilseydim keşke... Ama hiç değilim, çünkü geçmedi...
"Nasılsın" diye bir mesaj geliyor senden, inan iyiysem de dünyanın en berbat duygularını hissediyorum o an.
Kötüyüm denmiyor işte, her şeye rağmen iyiyim...
Peki senden ne haber?
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
Sana demedim mi, daha bunlar iyi günlerimiz diye?
Çekeceğimiz acılar var daha demedim mi? Sevmek güzel şey, sevilmenin tarifi yok... İnsan kaybedince anlıyor hepsinin değerini, kaybedersek eğer kayboluruz demedim mi?
Daha dur...
Şimdilik her şey yolunda, o kör bıçak oturmadı henüz şah damarımıza. Nefesimizin kesileceği günler de gelecek, pişmanlıktan ölmekten beter olacağımız o uykusuz gecelerimiz...
Dedim ya, bunlar daha iyi günlerimiz...
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
Hiç farkında olmadan, nasıl olduğunu anlamadan, yavaş yavaş tükendim sende. Şimdi kulağım çınlasa, senin beni anma ihtimalin bile olmadığını çok iyi biliyorum.
Bırak sokağını, aklından bile geçmiyorum...
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
Sen yanımdaysan eğer; hangi halde, nerede yaşadığım inan ki hiç mühim değil. Bu şekilde güzel taraflarından bakabilirim hayata...
Sen yoksan eğer,
Bu şehir kalabalık bir mezar bana...
Ezgin KILIÇ
-----------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Anlatan Şiirler (1)
PoetryBurada belirli yazarlarımızın şiirlerini paylaşacağım .. Benim cok beğendiğim ve anlamlı siirler ... Umarım sizlerde beğenirsiniz ve votelerinizi benden esirgemezsiniz :-)