Evet arkadaşlar sınavlarım bitti. İnşallah daha çok bölüm yayımlayacağım. Oy vermenizi bekliyorum ancak çok az oy geliyor. Okuyucularım artıyor hepinize teşekkür ederim :))
-
Arda ' nın cevabı bişeylerin farkına varmama sebep olmuştu aslında. Evet gidenler geri dönmüyordu. Ne bileyim saçmalamıştım. Berk kim ben kim değil mi... hayatım git gide bataklığa sürükleniyordu. Dostluk, aşk hiç bir şeyde kazanamıyordum. Gerçekten güvendiğim, dost sıfatı taşıyan 3 veya 4 kişi vardı. Arda ile sürekli konuşuyorduk bir tek o güldürüyordu. Kardeşim be iyi var. Arda ile saçmaladığım kadar hiç bir erkekle saçmalamamışımdır. Burnum akar burnumu sil derim buluşunca söz derdi. Birde lakap takmıştım ona. "Ardatoş." Ahaha evet komik ama neden ardatoş dediğimi bende bilmiyorum. Herşey normaldi bir gece. güzel bir duş ardından bakım kremlerini cildime sürdüm. Mesaj sesi geldi ardadır diye sırıtarak telefonumu elime aldım. Kilidi açtıktan sonra.. oha yuh! Berk.. naber demiş.
+naber
-yalnız mı kaldın?
+ evet. Sana ihtiyacım var.
- ahah güldürme beni. Hiç için acımadı mı? Sana güvendim. Kimseye güvenmezken sana güvendim. Sana. Berk Atalay a. Çok yanlış yaptım ama toparlayacağım. Hayatında başarılar.
+ gitme be
-iyi geceler.
+ iyi geceler..
Berk hayatımda yoktu. ya ona ihtiyacım yoktuki. Arda varken kimseye ihtiyacım yoktu benim. dost, arkadaş, kardeş, sevgili.. hepsinin yerini dolduruyordu. Onu alıp bu lanet şehirden gitmeyi çok istiyordum. Ben bunları düşünürken telefonum çaldı. Arda :))
+ deniz?
- ardaaağğ
+noldu lan
- berk mesaj attı
+ beklerim. Ama şu an daha önemli bi konu var.
- mesela?
+ uzun süredir senden saklıyorum ama benim körkütük aşık olduğum, her gece beni ağlatan biri var.
- oha ya benden mi sakladın.? Kim o?
+ meva..
- meva mı? Yuh! Oha!
+ deniz yapma çok seviyorum napıcam ben
- mevayla konuştun mu arda haberi var mı?
+ ya kanka 6 aydır peşindeyim ve sadece bir gün çıktık unutamadığı var. beni sevmiyo çok canım acıyo herkes biliyo sevdiğimi saklamıyorum artık.
- anlıyorum seni. Hep yanındayım. Sevmezse sevmesin meva. Ben severim. Canım beniiiim sıpam aşık olmuş fayt ahaahaaahahahsha
+ya güldürme eşelek ahahsja kapatıyorum ben sigara içicem
-tamam görüşürüz yafruumArda aşık olmuş ahahsha zaten o kolay kolay sevemez. Ama severse aşırı zor bırakır. Meva.. meva tabiri caizse tam bir orospu. Uzun ilişkisi yoktur iki güne bir sevgili değiştirir. Unutamadığı biri var doğru ama unutmak için tüm şehri denemesi gerekmezki. Kırılgan saf masum kız ayaklarında takılıp erkekleri etkiler. Ah bide kızlara sorun ne kadar masumm !! hayır gerçekten erkekler bu kızda ne buluyor anlamıyorum. Sap sarı saçları ve mavi-yeşil karışımı gözleri var eyvallah ama fizik yok. Dış görünüşten öte karakter yok. Ardada kapılmış meva denizine.. nasıl kurtaracağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Aradan günler geçiyor, arda mevaya sırılsıklam aşık. Gel diyor geliyor git diyor gidiyor. E tabi bu mevanın işine geliyor. Ya ardayı her anlamda kullanıyordu. Elimden hiç bir şey gelmiyordu. ardayla her gün sabahlıyorduk. O anlatıyor bem dinliyordum. Meva orospusu bi gün çıkmalarına rağmen sarılmış ardaya. Arda daha önce kimseye sarılmamıştı.. ya anlamıyorum birini üzmek bu kadar kolaymı? Arda üzülür mü be. Mevanın yerinde olsam ardayı bırakmazdım kıyamazdım. Meva ardayı her anlamda kullanmaya devam ediyordu. Adı zaten orospu diye çıktığı için bi ortamda orospu dense arda güzellikle veya zorla susturuyordu. Sonuçta şehrin en belalı tayfasının başı arda ve berkti. Berk dedimde aklıma geldi. Berk e en ufak bi his bile kalmamıştı içimde artık. Görüncede etkilenmiyordum. Kısacası berk defteri kapanmıştı ve bir daha berk demeyeceğim. Neyse. meva sigarası bitince ardaya aldırıyordu acıkınca yemek ısmarlatıyordu. Bunları yapıncada "ayy ardaağğ çok değerlisin gel bi sarılıyım" deyip yılışık yılışık sarılıyordu. Ardada zavallım mevadan bişeyler umuyordu. Artık dayanamadım ve gece ardaya mesaj attım.
-arda
+ canım
- naber
+ kötü.meva..
- yine mi siktir çekti
+ evet. Çok canım acıyor deniz. Ne yapacağım hakkında en ufak fikrim yok..- arda o seni her anlamda kullanıyor. Meva sevilecek biri değil. Ona ihtiyacın yok gözünü aç artık. Yeter süründüğün. resmen meva denizindesin
+sanırım boğulduk be deniz.
Yorumlarınızı bekliyorum.. devamı gelecek..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Gelmeyen-
RomanceMerhaba arkadaşlar ilk hikayem olucak :)) yakın arkadaşlığın aşka dönüşmesiyle ilgili bir hikaye.umarım beğenirsiniz.