20.Bölüm:Kötü Haber

1.4K 102 19
                                    

Ömer toplantı odasında,toplantıdadır.Defne o sırada toplantı odasına geçer,Defne'nin yüzü biraz asıktır ve yüzü öne doğru büküktür.
Defne "Biraz geciktim kusura bakmayın."der.
Ömer "Gel Defne gel,bizde yeni başlıyorduk zaten."yüzünü Defne'nin yüzünü görebilmek için eğer "Sen iyi misin Defne?"
Defne yüzünü kaldırır ve şaşkın bi şekilde Ömer'e bakar "Ben mi?"
Ömer "Başka Defne göremiyorum ben."
Defne "He.I-ı sonra şey ederiz ya konuşuruz."
Ömer "Peki."toplantılardakilere dönerek "Devam edin siz,anlatın aklınızdakileri."
Defne hala kapının önündedir.
Ömer "Defne sende öyle bakma,geç otur şuraya."
Defne,Ömer'in işaret ettiği yere doğru ilerlerken "Geçeyim,tabi."
Toplantı devam eder,Ömer'in aklı hep Defne'dedir.Toplantı boyunca Defne'yi izler.Toplantının sonuna yaklaştıklarında,
adam "Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda Ömer Bey?"
Ömer,Defne'nin güzelliğine dalmıştır.
Sinan hemen devreye girer "Evet Ömer Bey ay Ömer ne düşünüyorsun?"Ömer hala,Defne'ye bakıyordur.Sinan "Ömer!"
Ömer "He?"
Sinan "Ne düşünüyorsun diyolaa."
Ömer "He.Tabi tabi fikirler çok güzel,biz Sinan'la işte üstünden geçeriz sonra size şey ederiz,haber veririz."
Sinan "Üstünden geçeriz mi?"Ömer'e mırıldanarak "Oğlum fikirler çok iyi daha ne üstünden geçeceğiz?"
Ömer mırıldanarak "He öyle mi?"adamlara dönerek "Şey biz kabul ediyoruz."
Sinan,Ömer'e mırıldanarak "Ya sen manyak mısın?Daha fiyatı öğrenmedik!"adamlara dönerek "Hahahaha!Tabi önce fiyat şeysini bi öğrenelim."
Adamlardan iri yarı,kumral,mavi gözlü olan,üstündeki gömleğinin rengiyle dikkat çeken soruyu yanıtladı "Biz Ömer Bey'e ayrı size ayrı bi fiyat vermeyi düşünüyoruz."
Ömer "O niye?Hem ayrıca Passionis ne olacak?"
Sinan "Biz her anlaşmadaki fiyatı ortak alıyoruz,bunuda ortak almak isteriz tabiki."
Aralarından sıska,esmer,yeşil gözlü olan "Tabiki haklısınız ama önce bi teklifi duyun,söyleyelim."
Ömer "Passionis çalışanları ne olacak diyorum siz ne diyorsunuz ya?!"
İri yarı olan "Zaten ikinizede fazla miktarda bi para vereceğiz eğer sizde size fazla olan paraları birleştirirseniz Passionis çalışanları fazlasıyla hakını alacak."
Sinan "Allah allah!Ne kadar ki bu fiyat?"
Sıska olan "İkinizede 1 milyon dolar."
Ömer "Yani 6 milyon lira öyle mi?"
Sinan "Oha!"
Ömer "Sinan sen bi gelsene."der ve Sinan'la dışarı çıkarlar.
Ömer "Abi bi şirketin 6 milyon bi ücret vermesi normal mi sence?Bu işte bi şey var Sinan."
Sinan "Ya yemişim anormali,adamın teklifleri 6 milyon Ömer!Passionis'e kaç yıl yeter bu para biliyor musun?"
Ömer "Yinede bi şey var.Kabul etmeyelim Sinan,bu riski alamayız."
Sinan "Ama alırsak çok büyük bi avantaj elde ederiz."
Ömer "Tamam kabul ettik diyelim koleksiyon tamamlandı verdik adamlara,adamlar kendi koleksiyonları gibi sergilediler.Hırsızlık yaptılar,bizi yarı yolda bıraktılar yani.O zaman n'apıcaz?"
Sinan "Tamam haklılık payın var ama adamlara güvenirsek-"
Ömer lafını keser "Sorun bizim güvenip güvenmemiz değil ki sorun onların bizi yarı yolda bırakıp bırakmaması.Anlıyorsun değil mi?"
Sinan elini,Ömer'in omzuna koyarak "Haklısın galiba kardeşim bu riski göze alamayız.Passionis batabilir."
Ömer "Kardeşim benim."der ve Sinan'a sarılır.Daha sonra toplantı odasına giderler ve teklifi reddederler.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Ömer odasına geçer,Defne'de kendi odasına geçer.Ömer şirket telefonuyla Defne'yi arar.
Ömer "Defne bi iki dakika gelir misin odama?"
Defne kötü bi ses tonuyla"Tabi,geldim."
Telefonu kapatırlar.Ömer "Allah allah,n'oldu bu kıza ya?"
Defne,Ömer'in odasına geçer.
Defne'nin yüzü yine asıktır.Ömer "Defne n'oluyor?"
Defne "Hangi konuda?"
Ömer,Defne'nin yanına gider "Yüzün niye bu kadar asık?Seni üzen şey ne Defne?"
Defne "O kadar mı belli oluyor?"
Ömer "Benim açımdan bakılınca,evet hatta fazlasıyla."
Defne "Anneannem-"
Ömer "N'oldu?Bi şey mi oldu Türkan teyzeye?"
Defne'nin gözleri dolar,bi kaç damla yaş yanaklarından süzülür.Ömer eliyle Defne'nin yanaklarına süzülen göz yaşlarını siler.
Ömer "Ağlama Defne.N'oluyor anlat.N'oldu Türkan teyzeye?"
Defne ağlayarak "Anneannem ya canımdan öte kadın,bize hem annelik hem babalık hem anneannelik yapan kadın artık yok!"
Ömer şaşırarak kekelemeye başlar "N-nasıl yani?E ama daha bu sabah yeni gördük,yeni konuştuk."
Defne "Az önce,toplantıdan bi kaç dakika önce geldi zaten haber o yüzden toplantıya biraz geciktim.Biz evden çıktıktan bir iki saat sonra fenalaşmış sonra-"ağlamaktan konuşamaz.
Ömer,Defne'nin başını omzuna getirir.Eliyle Defne'nin saçını okşar.
Ömer "Tamam,Defne."saçlarını öper "Toparlan,gidelim.Burada durduğumuz kabahat zaten."
Defne,Ömer'in omzundan başını kaldırarak "Nasıl yani sende mi geliyorsun?"
Ömer "Erkek arkadaşın olarak yanında olmam gerekmiyor mu?Hem destek olurum ne bilim yardımım dokunur.Hem Türkan teyze yani gerçekten bendeki yeri farklıydı tabi senin için daha farklı ama-"
Defne,Ömer'in lafını keserek Ömer'e sarılır.Boynuyla saçının arasındaki yeri öper "Seni çok ama çok seviyorum."
Ömer ellerini Defne'nin beliyle omzunun arasındaki yere sımsıkı sarar.Başını ise Defne'nin omzuna devretmiştir.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Çağatay,Türkan'ın ölümünden habersiz biletini almış ve New York'a geri dönüyordur.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Sinan şirkette girişte çarpıştığı kadınla tekrar karşılaşır.
Sinan "Allahım ne kadar kötü bi tesadüf."
Kadın "Ay zaten bende size meraklı değilim."
Sinan "Siz bu şirkette mi çalışıyorsunuz?"
Kadın "Evet konsept danışmanı olarak."
Sinan "N-nasıl?Yasemin'in yerine siz mi geldiniz?"
Kadın "Ha evet kadının adı Yasemin Güngören'di galiba.Siz,sizde mi bu şirkette çalışıyorsunuz?"
Sinan elini tanışmak için kadına uzatır "Evet ben Sinan Karahan."
Kadın "Hii!Oha!Ya ben bu şirketin patronuna mı öyle davrandım?Rüyaydı dimi o?Kabus hatta!"
Sinan "Yok zaten bende kaba davrandım."
Kadın "A ben Ceyda bu arada."
Sinan "Memnum oldum."
Ceyda "Ay elinizde havada kaldı."Ceyda,Sinan'ın elini sıkar.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Defne ve Ömer eve varırlar.
Ömer "Hazır mısın?"
Defne " Hı hı."
Ömer,Defne'nin elini tutarak "Güçlü olmaya çalış;unutma ben yanındayım,yanında olacağım."
Defne,Ömer'e bir kez daha sımsıkı sarılır.
Defne "Biliyorum.İykide öylesin."
Ömer kapıyı çalar,kapıyı Serdar açar.Defne'ye sarılır.
Serdar "Geçin."
Defne ve Ömer içeri geçer.İçeride yaklaşık 20-30 kişi vardır.Kimisi ne zaman dua okunacağını kimisi nasıl vefat ettiğini soruyordur Nihan'a.Nihan'da zavallım bi şeyler atıyordur kafasından.Çünkü ölümü o kadar ani oldu ki duanın ne zaman olacağını karar verememişlerdir hatta cenazenin ne zaman kalkacağını bile.
Bi kaç tane teyze Defne'ye sarılmış baş sağlığı dilemişler hatta bazıları Ömer'e bile sarılmıştı.
Bide bazı kendini bilmezler vardı ki cenaze evinde olduklarını bilmelerine rağmen Ömer'den 'Defne'nin yanındaki çocuk ne hoş.' 'Sevgilisi falan acaba kız?' gibi sözlerle bahsettiler ve bunun gibi daha bir çok saygısız şeyler.Biz ne zaman bu kadar saygısız,vurdum duymaz,kendini bilmez bir hal almıştık?Gerçekten bu insanlar bazen sınır tanımıyorlar.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
*Biraz kendi yorumumla karışık oldu bu bölüm.😋
*Nasıl buldunuz bölümü?🌾

Sonsuzluğun Resmi...∞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin