Şarkı: Kalben~ Haydi Söyle 🎤
Ömer ve Defne şirkette gitmişlerdir. Ömer her sabah yaptığı gibi Defne'sini izliyordur. Kimsenin onu görmediğini sanmasını, saçıyla oynayışını, önündeki kağıtlarla ilgilenmesini, sakarlıklarını...
Dayanamaz ve Defne'nin odasına gider.Defne "Sevgilim?"
Ömer "Sen ne güzel çalışıyorsun öyle."
Defne "Anlamadım?"
Ömer masaya oturur, Defne'nin saçıyla oynar. "Çok güzelsin diyorum. Her hareketin, her bakışın, her saçmalan... Beni benden alıyor, deli ediyor beni."
Defne'nin içi geçer "Ayh! Ay ama sen böyle konuşursan ben hep isterim." duraksar "Hem nereden çıktı şimdi bu?"
Ömer "Bi yerden çıkmadı, hep vardı."
Defne "E ben sana işkence ediyormuşum her gün."
Ömer" İşte. Ben bu güzelliğe rağmen katlanıyorum."
Defne "Ay kıyamam ben sana."Defne, Ömer'i öper, sarılırlar.
Kapı açılır. "Defne?"
Defne "Burak?"
Ömer "Yine mi sen?"
Burak "Böldüm galiba, şey girişteki kız senin burada olduğunu söyledi. Sabahta konuşamadık."
Defne "Konuşacak bir şey mi var ki?"
Burak "Var ki buradayım. Yani amacım sana veya ilişkine zarar vermek değil. Sadece konuşmak istiyorum."
Ömer konunun ciddi olduğunu anlayınca "Ben odadayım."
Defne'yi öper, öperken "Konuş onunla." der.
Defne "Tamam."Ömer gider.
Defne "Nerede konuşalım."
Burak gülümser. "Farketmez konuşalım yeter."
Defne "Dışarı mı çıkalım?"
Burak "Cidden farketmez."
Defne "Hayır yani ne konuşacağımızda bilmiyorum ki."
Burak "He öyle bir şey değil. Yani nerede konuşursak konuşalım sorun olmaz."
Defne "Şey yapalım o zaman burada konuşalım." duraksar "Yok ya şey yapalım dışarı çıkalım."
Burak "Tamam, farketmez. Buyrun."
Defne "Teşekkür ederim."Defne ve Burak konuşmak için çıkarlar.
_____________________________________
Ömer'in telefonu çalar.
Ömer "Efendim Derya? Ne?! Nasıl? Baya şuan şirkette mi? Tamam yolla benim odama." telefonu kapatır, gülerek "Yandık!" der.
____________________________________Defne "Dinliyorum, ne konuşacağız?"
Burak "Tabi. Defne bak..."
Defne "Gevelemeden mi anlatsan?"
Burak "Tamam, haklısın tabi. Bak her şeyin başında bilmeni isterim ki sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum. Yani arkadaş olarak görüyorum seni."
Defne "Sevindim."
Burak "Pekala, bak Defne ben bir yalan söyledim ve kurtulamıyorum. Sana nasıl anlatacağım bilmiyorum ama en kısa zamanda anlatmalıyım. Ve bunu kabul etmek zorunda değilsin yani anlarım."
Defne "N'oluyor Burak?"____________________________________
Ömer "Demek artık buradasın he. Sinan buna çok sevinecek. Haber verdin mi yoksa? Vermemişsindir kesin, ben arıyorum."
Ömer, Sinan'ı arar.
"Kardeşim, olanlardan haberin var mı?"
"Noldu?"
"O geldi. Temelli."
"Şaka yapıyorsun! Yanında mı?"
"Evet, evet. Gel hadi benim odadayız."
"Geliyorum."Telefonu kapatırlar.
Ömer "Geliyor."
____________________________________
Defne "Sana inanamıyorum Burak! Ve aklına ilk ben geldim öyle mi?"
Burak "Yani bir bataklığa girdim ve birinin bana el uzatması gerek, arkadaş olarak."
Defne "Niye böyle bir şey söyledin ki?"
Burak "İnan bilmiyorum ama kabul etmek zorunda değilsin yani cidden anlarım. Bir ilişkin var ve asla zarar görmesini istemem."
Defne "Saçmalama Burak, biz neredeyse birlikte büyüdük. Ömer'de doğal karşılar, yani umarım."
Burak "Kabul ediyorsun yani?"
Defne "Evet."
Burak "Bak gerçekten istemiyorsan-"
Defne, Burak'ın sözünü keser "Burak! İstemesem kabul etmezdim dimi? Sen bana gelişmelerden haber ver yeter bide ihtiyacın olduğunda aramaktan çekinme."
Burak "Ya çok teşekkür ederim. Minnettarım."
Sarılırlar.____________________________________
Sinan, Ömer'in odasına girer.
Sinan " Vayys! Kimleri görüyorum! Nerdesin kaçak?"
Ömer "Sonunda gelebildi hanımefendi." tebessüm eder.
Sinan "E Hilal, ful buradasın demek he."
Hilal "Yani eğer bi aksilik çıkmazsa buradayım."
Sinan " E peki kalacak yerin var mı?"
Ömer " A evet ya ben sormayı unuttum."
Sinan "Artık kafan Defne'ne gittiyse."
Hilal "Defne?"
Ömer "Kız arkadaşım."
Hilal , Ömer'in yanına gidip omzuna hafif vurur "Vayy! Yengemiz demek he. E en kısa sürede tanıştır o zaman."
Sinan "Burada çalışıyor."
Hilal " A öyle mi?"
Ömer "Aynen. Siz tanışırsınız zaten de... Sen napıcaksın yani bende kalabilirsin."
Hilal tam bir şey söyleyecekken Sinan " A hayır lütfen bu zevke ben ulaşmak istiyorum. Bende kalın."
Hilal şakacı bir tavırla " Ay bilemedim ki şimdi." ciddileşir " E şimdi eğlenceli, komik bi adamı kaçıramam, kusura bakma Ömer."
Ömer "Yok canım ne kusuru. E ama ayıp olmasın diye bir gün kalırsın herhalde dimi?"
Hilal "Kalırım canım."
Ömer " E hadi bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuzluğun Resmi...∞
RomanceYeşilçam misali..Asistan&patron ilişkisi..Ömer ve Defne'nin sürükleyici hikayesi..Karşılarına engeller çıkacak ve bunları aşklarıyla yenecekler..❤️Ben zevkle yazdım,yazıyorum sizinde zevkle okumanız dileğiyle...✏️