Alex artık bazı şeylerden sıkılmıştı. Ve hastalığının farkına varıyordu.
En çok merak ettiği şey ise;
Nasıl Olurda her ilaç içtiğinde Sophia yı asla göremiyordu?Alex babasının herşeyden haberdar olduğunu anlamıştı ve öğrenmek için onun yanına gitti.
+?"Baba ben olanları bilmek istiyorum. Lütfen bana yardımcı ol."
-"Anlamadım oğlum, ne demek istiyorsun?"
+"Bilirsin işte. Neden bu haldeyim?"
-"Ne dediğini gerçekten anlamadım. İstersen Emma ile birlikte tarlaya gidebilirsin eskisi gibi"
+"Baba bana herşeyi anlat hemen.
Yoksa....."
-"Tamam, tamam sus anlatiyim ne istiyorsun?"
+"En baştan bilmek istiyorum."
-"Bak Alex, geçen sene anneni kaybettik. Ve sen bundan çok etkilendiğin için Annen sana sahip çıkması için Sophia yı gönderdi..."+"Baba çocuk değilim, Annem öldü. O kimseyi gönderemez. Bana herşeyi olduğu gibi hemen anlatmanı istiyorum."
-"Peki Peki tamam.
Şizofren lik. Bu bir hastalık Alex. Olmayan şeyleri sanki varmış gibi yaşarsın. SOPHİA YOK"
+"Yalan söylüyorsun, Sophia var!!" Dedi Alex.
-"Hayır yok."
+"Eğer yoksa ben her gece kimin yanına gidiyordum?
Kimi öpüyordum? Evet doğru duydun biz öpüştük."-"Bak Alex onların hiçbiri gerçek hayatta olmadı"
+"Oldu! Hepsi gerçek. Bak baba sen anlamıyorsun tamammı? Ben onunla konuşuyorum."
-"Alex o gün bana Sophia iki bina aşşağıda oturuyor dediğinde gülmüştüm ya"Alex evet dercesine kafasını yukari aşşağı salladı.
-"Bizim orada aşşağı ki binaların tamamı geçen hafta yıkılmıştı. Bunu sende biliyorsun sağlam değildi onlar.
Sana güldüm çünkü dalga geçiyorsun sandım sonra ciddi olduğunu görünce birkaç soru sordum sana. Ve bana Sophia ile mesajlaştığını söyledin Alex telefonunda hiç mesaj yoktu. Ayrıca Sophia numaramı bulmuş dedin,Numaranı nerden bulabilir? Senin Nezaman telefonu eline aldığını görsem mesajlaşıyorum dediğin aklıma geliyor ve orayı terk ediyorum. Tıpkı hastane de olduğu gibi."+"Ama Sophia bana gelicem dedi"
-"Evet doğru!!İlaçlarını almadığın zaman tekrar hayal görüceksin ve Sophia gelicek."
Edward farkında olmadan büyük bir koz verdi Alex in eline.
Evet,tam tahmin ettiğiniz gibi....Edward tüm herşeyi Emma ya anlamıştı. Artık oda olan bitenden haberdardı.
Sabah olunca Emma tekrar Alex i uyandırmaya geldi. Alex uyandı yemeğini yedi. Ve az sonra gelicek ilaçları sabırsızlıkla bekliyordu.
Emma ilaçları ve bir bardak suyu getirdi. Ve Alexe vermeye başladı.
Alex ise ilaçları bir bir dilinin altında sıkıştırma ya başlamıştı bile. Emma ilaçları götürürken Alex hepsini pencerenin altına attı.Aradan saatler geçti. Ve az sonra Sophia geldi Alex in elinden tuttu ve tren raylarına kadar koştular.Edward ise bahçeye, domates toplamaya giderken pencerenin altında ilaçları gördü. Hemen Emma nın yanına koştu.
+"Emma,Emma Alex nerde?"
-"Bilmem, senin yanına gidiceğini söyle di"Edward olan biteni anlamış gibiydi ve kasaba da ki en tehlikeli yer olan tren istasyonuna gitti.
Raylarda bir çocuk gördü bu Alex ten başkası değildi.
Edward iyice yaklaşınca Alexin kendini raylara bağlamaya çalıştığını gördü. Uzaklardan bir tren sesi geliyordu ve bu ses her geçen saniye çok daha fazla yükseliyor ve yaklaşıyordu.
Edward ipleri çözmeye çalışıyordu ancak Alex izin vermiyor hatta sanki ona bir güç yardım ediyordu. Tren uzaklardan görünmeye başlamıştı.
+"Alex!Bırak şunu, bırak dedim sana bıraaaaaaak"
Edward az sonra hayatında hiç yapmadığı bir şey yapti ve Alex e okkalı bir tokat attı.
Ancak Alex in ipleri bırakmaya hiç niyeti yoktu Az sonra tren makinisti olanları gördü treni durdurmaya çalıştı ancak aradaki 200 metre ile duracak değildi bu tren.Öyle görünüyordu ki Alex in hazin sonuydu bu.