Daniel Brown. 17 yaşında genç bir kız. 4 kişilik bir Ailesi var. Ve Bir erkek kardeşe sahip.
Daniel Amerika nın kuzeyinde bir kasabada yaşıyor. Bay Edward ın iş ortağı Bay Forest ın kızı. Dolayısıyla Alex ve Daniel tanışıyorlar ve evleri çok yakın. Daniel bunun dışında sınıftan da tanıyor Alex i.
Bundan 3 yıl kadar önceydi. Aileleri bukadar yakınken Alex ve Daniel fazla samimi değildi. Ara sıra karşılaşıyorlar ancak fazla konuşmuyorlardı. Üstüne Birde Alex in annesi ölünce Alex daha çok içine kapanık yaşamaya başlamıştı.Ve sonrada tüm yazı geçirmek için halasının kasabasına gittiğini de biliyordu Daniel.
Daniel in okuldan sevdiği bir çocuk vardı.Edu.....
Edu;uzun boylu,Sarı uzun saçları ve mavi gözleri olan bir çocuktu. Tamamen tüm bir hayatını kızların göğüslerine ve kalçalarına dokunarak geçirebilecek biriydi.
Daniel bundan haberdardı ancak sevgisine karşı koyamıyor herşeye rağmen seviyordu Edu yu.
Edu Daniel in ona karşı olan hislerini öğrendiğinde Daniel ile de gönül eğlendirebileceğini düşünmüştü. Daniele seni seviyorum derdi ve konu çok uzamazdı.
Daniel nerden bilecekti ki Edu nun yalan söylediğini?
nasıl olsa seviyordu Edu ne derse tamamdı onun için.+"Hey Daniel bir saniye beklermisin" Dedi Edu
Daniel gözlerine inanamadı. Sevdiği çocuk ona seslenmiş ve ona doğru geliyordu. Hemen olduğu yerde durdu ve derin nefes alarak Edu nun yaklaşmasını bekledi.
-"Ne istiyorsun Edu?"
+"Seninle biraz Konuşmak istiyorum."
-"Olur. Ne konuşucağız?"
+"İkimizi. Ancak burda olmaz. Daha sessiz bir yer biliyorum."Daniel korkmaya başlamıştı ama çok mutluydu.
Ama Edu bu gizli yeri nereden biliyordu?
Yoksa kızları sürekli oraya mı götürüyordu?
Daniel bu teklifi kabul edemezdi, Edu nun daha sevgilisi bile olmadan bu teklifi nasıl edebildiğini hala anlayamamıştı.-"Hayır olmaz! Eve gitmem gerekiyor."
Edu tamam dedi ve Daniel in dudağına bir öpücük kondurdu.
Daniel olduğu yerde kala kaldı. Küçük bir sırıtmayla hemen eve koşmaya başladı. Bundan sonra ki süreçte Edu ile çıkmaya başlamışlardı.
Daniel ara ara Edu ile görüşüyor ve Edu nun öpücüklerine karşılık veriyordu. Nasıl olsa sevgilisiydi ve bunda bir sakınca yoktu.