O günün akşamında Alex ilaçlarını aldı ve yatağına girdi. Uyumak istiyordu ancak Daniel (Alex in gözünde ki Sophia) bir türlü aklından çıkmıyordu. Daniel in boyu, gözleri, kalçasındaki çıkıklık, yürüyüşü tıpa tıp Sophia ydı. Peki ama;
Edu nun Daniel in yanında ne işi vardı?
Neden elini tutuyordu?
Nereye gidiyorlardı?Alex hepsini çok merak ediyordu. Ertesi sabah uyandı kahvaltısını yaptı ilaçlarını içti ve hemen Daniel in evine koştu. Kapıyı çaldı, defalarca zile bastı. Az sonra Daniel ayak sesleriyle beraber hızla kapıya geldi ve kapıyı açtı.
-"Alexx!!!" dedi Daniel ve hemen Alex e sarıldı.
Evet belki araları iyi değildi ancak Alex in yaşadıklarını duymuştu.
Tren raylarında kendini öldürmeye çalıştığı kadarıyla biliyordu her şeyi. Ve ona sarılma isteği duydu bir an.Alex çok şaşırdı önce, ancak sonra oda sarıldı. Daniel in Saçlarının kokusunu tek nefeste ciğerlerine hapsetti.
Saçları.... Onlar tıpkı İlk Baharın ilk demlerinde her tarafı sarmış muazzam çiçek ler gibi kokuyordu. İpek gibi yumuşacıktı.
Az sonra Daniel hemen ellerini Alex in göğüslerinde birleştirdi ve bir çırpıda itti Alex i. Alex önce ne olduğunu anlamadı, ancak arkasını döndüğünde gördüğü manzara pek de iç açıcı değildi.
+"Ne oluyor burada Daniel?"
-"Sende kimsin?" dedi Alex
+"Bunu pek bilmek istemezsin"
-"Yooo hayır! Benim için bir sakıncası yok. Tanıt kendini"Evet! Sonradan gelen kişi Edu dan başkası olamazdı. Alex Edu yu tanıyordu. En son onu dün Daniel ile birlikte görmüştü. Çıkıyor oldukları bariz ortadaydı.
+"Ben Edu Walker! Senin celladın olucaam"
-"Daniel! Bu it sürekli burada havlarmı? Ona göre belediyeyi çağırmam gerekicek"Alex bu tutumuyla Edu dan korkmadığını göstermek istemişti. Ancak hiç beklemediği bir tepkiyle karşılaştı.
•"Alex burayı hemen terket. O benim sevgilim ve bu şekilde konuşmana izin veremem." dedi Daniel.
-"A.a..a.ama Daniel burada pislik çıkaran o" Dedi Alex kekeleyerek.
+"Hey Alexis o koca g*tünü kaldırda git burdan. Duydun sevgilimi."Daniel olanların suçlusunun Edu olduğunu biliyordu ve yaptığının çok yanlış olduğunun farkındaydı ancak Edu ya olan sevgisi buna sebep olmuştu.
Alex başını eğip gittiğinde Daniel için bir vicdan azabı başladı. Az sonra yapıcaklarını Alex inde duyması için yüksek sesle yaptı"
•"Edu senin yaptıklarında hiç hoş değil şimdi sende git bugün görüşmek istemiyorum"
+"Ama..... Ama neden?"
•"Duydun beni, babam yukarıda ve sesimi duymasını istemiyorum şimdi burayı terket." Dedi ve kapıyı suratına kapattı.Edu ilk kez bir kız tarafından reddediliyordu. Bu gururunu fazlasıyla incitmişti. Hemen Alex in peşinden koştu.
+"Heey! Heeey! Sen yakışıklı!"
Alex arkasını döndüğünde Edu yu gördü.
-"Ne istiyorsun? Seni dövmemi falanmı?"
+"Evet bunu istiyorum. Beni öylece aşşağılayıp gidebileceğinimi sandın?"
-"Yok hayır, aşşağılık bir pislik olduğun için alınacağını sanmıyordum. Ne oldu gururunmu incindi koca bebek"Edu Alex in bu tavırlarına şaşırmıştı. Birazcık çekinmedi değil ancak bu yaptıklarını yanına bırakamazdı.
Edu konuşmadan Alex in üzerine çullandı. Önce bir yumruk attı ancak boşa gitti. Alex Edu nun arkasına geçti ve Edu yu sol eliyle sol kolundan ve sağ eliyle de ensesinden tutup sol bacağının arka tarafında ki eklemine kendi sağ bacağıyla vurdu ve Edu nun dizlerinin kapanarak yere düşmesini sağladı. Ardından yerde yatan Edunun karın boşluğuna bir tekme vurarak yerde kıvranmasına sebep oldu. Alex acımasızca saldırıyordu. O sırada Edu nun tayfası olanları gördü ve koşarak Alex e saldırdılar az sonra Alex yerde kanlar içinde kalmıştı. Olan biteni Camdan gören Daniel babasınıda alarak yanlarına koştu. Gördüğü manzara; yerde yatan Alex ve 3 arkadaşının yanında sekerek koşan Edu.
Daniel oldukça sinirlenmişti. Bu olanlar çok fazlaydı. Bay Forest (Daniel in babası) Alex i arabaya bindirerek hastaneye götürdü. Yolda yakın arkadaşı olan Bay Edwarta da haber verdi. Ve hastanede buluştular. Alex in Sol kaşının üst kısmında kücük bir açılma meydana gelmişti. 4 dikiş atıldı. Edward ısrarla bunu yapanlara mislini ödeticeğini söylese de Alex vazgeçirmeye çalışmış ve başarılı olmuştu. Bunu Daniel içinde yapmıştı. Çünkü Edu yu ne kadar çok sevdiğinin farkındaydı. Daniel bunu anlamicak kadar salak değildi. Eve dönerken arka koltukta beraber oturuyorlardı ve Daniel teşekkür etti.
-"Teşekkür ederim Alex! Bu yaptığın çok olgun bir davranıştı."
Alex Bunu olayın büyümemesi için yaptığını söylese de Daniel inanmamıştı. Ve Alex in bu tavırlarından gerçekten çok hoşlanmıştı.