Alexander nihayet babasıyla eve döndü. Biraz zor oldu Emma yı bırakmak ama mecburlardı.
Eve döndüklerinde yıkılmış olan binaların yerine yenilerinin yapıldığını gördüler ve bu evlerden birine Daniel in ailesi nin taşındığını gördüler.
Alex tam 1 buçuk yıl kadar Daniel i pek görememişti. Kısaca sı Annesi öldükten sonra.Bir Sabah Alex camdan Dışarı baktığın da Daniel i gördü. Gözlerine inanamadı ve "SOPHİAAAA" diye çığlık attı. Edward o sırada Aşşağıdaydı ve koşarak üst kata,Alex in odasına geldi.
Camdan baktığında gördüğü kişi Daniel dan başkası değildi. Oda çok şaşkındı. Alex yanında ve hala "Sophia" diye sesleniyordu ona.+"Alex ne yapıyorsun? O Daniel. Bay Forest ın kızı. Unuttunmu yoksa?
+"Babaaa, Sophia..... O kız Sophia"
Evet az çok tahmin etmişsinizdir. Alex aslında Daniel e aşıktı. Ancak Daniel in ona yüz vermemesi Alex i çok üzüyordu.
Ve Annesinin gidişi, üstüne birde Daniel in umursuzluğu Alexi büyük bir Şizofrene dönüştürmüştü.
Alex Daniel in ismini hep unutuyordu.
Ancak televizyonda duyduğu bir ismi Daniel e çok yakıştırmıştı.SOPHİA....Evet.... Alex in hayallerinde ki beden Daniel e aitti.
Peki Alexandır raylar dan nasıl mı kurtuldu?
Makinist frene bastığı için her saniye daha çok yavaşlamaya başlamıştı tren. Ama çarpmasına 200-300 metre kala Edward hemen kemerinde ki Bahçe makasını çıkardı ve hızlı bir şekilde Alex in kollarindan başlayarak tüm ipleri kesti tren çok yaklaşmadan Edward hemen Alex i kurtardı ve az sonra güya yavaşlayan tren çok hızlı bir şekilde yanlarından geçiyordu.
+"Baba,Sophia beni raylara bağlamaya çalışıyordu. Ve sen kurtarma diye ipleri tuttu." Dedi Alex
Ama Edward ın gördüğü şey ise, Alex in kendini bağlamaya çalışmasıydı ve ipleri Alex tutuyordu.
Edward artık asla Alex in ilaçlarını aldığından tam emin olmadan yanından ayrılmıyordu.