Проблем със съня първа част

59 8 0
                                    

Минаха вече часове. Накрая Сянка Бони се събуди. Той отиде при останалите.

Той Бони:

-Е наспа ли се?

Сянка Бони:

-Твоето легло е вълшебно. Не съм спал по - добре. Но не знам защо е така. Моето легло е точно както твоето. Защо се случва така? Аз в моето не мога дори да се отпусна, а на твоето все едно около мен има стотици възглавници.

Бони:

- Така ли? Защо? Аз не съм спал на леглото ти, но ако това стане има голяма вероятност някой да седне върху мен.

Те леко се засмяха.

Той Бони:

-Е добре Сянка. Мога ли да ти викам така?

Сянка Бони:

-Да все ми е едно как ще ми викаш.

Той Бони:

-Ами добре. Е и така Сянка ще решим проблема ти със съня.

Сянка Бони:

-Добре. Благодаря ви. Няма да издържа иначе постоянно ще съм не до спал. 

Бони:

-Няма за какво. Ааа ще ни заведеш ли в стаята си?

Сянка Бони:

-Да добре.

Сянка Бони ги заведе в стаята си. Там всичко беше мрачно. Леглото едва едва се виждаше. Той Бони се стресна.

Фреди:

-Мале.

Бони:

-Аз направо ще се изгубя тук, но добре, че поне не нося черно.

Той Бони:

-А панталоните, обувките?

Бони:

-Добре зарежи това което казах.

Той Бони се доближи до леглото му и се хвърли на него. Когато легна всичко си беше наред.

Той Бони:

-Ха добре си е. Даже ми е удобно и дори ми се доспа.

Сянка Бони:

-Е и при мен е така, но после когато заспиш, направо ти се ще да не си бил заспивал. Много е неудобно когато се успиш.

Бони:

-Я и аз искам да пробвам.

Бони отиде до леглото му.

Бони:

-Ааа. Някой може ли да ме вдигне?

Той Бони го хвана за блузката и го сложи до него. Бони веднага падна. След това се отпусна и на него му хареса.

Бони:

-Добре си е. Удобно е.

След малко и Фреди седна на него.

Фреди:

-Да удобно е. Не знам защо ти не го харесваш.

Сянка Бони:

-Ами и аз не знам.

Той Бони:

-Бони ти ще спиш при Сянка Бони в моята стая, а ти Сянка ще спиш на моето легло, защото наистина се нуждаеш от сън.

Сянка Бони:

-Добре.

Фреди си отиде в стаята, а Сянка Бони отиде заедно с Бони в стаята на Той Бони.

Той Бони:

-Не знам какво не му харесва, но няма да споря.

Той Бони веднага си легна и заспа.

BonnieOù les histoires vivent. Découvrez maintenant