Около 5:00 Той Бони се събуди. Той не искаше да буди и Бони и затова отново легна. След около 10 минути и Фокси се събуди. Той беше се прибрал в 00:00.
Фокси отиде в стаята им. Тогава видя, че Той Бони аще е с него. Той си мислеше, че вече е станал и напуснал стаята. Трябваше да изчака докато Той Бони си тръгне. Това означаваше, че някъде към 8:00-9:00. Фокси затвори вратата.
Фокси:-Wtf Той Бони защо винаги си до него?
Фокси отиде в Pirate cove. Някъде към 7:00 - 7:30 Бони се събуди. След малко и Той Бони се събуди.
Той Бони:
-Наспа ли се?
Бони:
-Да.
Той Бони:
-Е хайде преоблечи се и ела да отидем при другите.
Бони:
-Добре.
Бони се преоблече. Той Бони го хвана за ръката и го заведе при останалите.
Фреди:
-Я ето ги и поспаланковците.
Те седнаха.
Той Бони:
-Е Сянка Бони успя ли да се наспиш?
Сянка Бони:
- Да този път се наспах.
Фреди:
-Е радвам се.
След малко дойде и Фокси. Той издърпа един от столовете и седна.
Фокси:
-Добро утро.
Фреди:
-Да Добро утро и на теб. Има ли ти нещо, че май сега па ти си си недоспал.?
Фокси:
- Не не добре към си. Не ми се спи.
Той Бони:
-Е добре щом казваш.
Сянка Бони:
-И сега какво ще правим?
След малко Фокси каза, че иска да остане Замалко Насаме с Бони. Той Бони беше подозрителен, но все пак му позволи. Те отидоха в стаята на Бони.
Бони:
-Да Фокси какво има? Сърдит ли си ми? Досега не си го правил.
Фокси:
-Не. Не съм ти сърдит.
Бони:
-А тогава какво има?
Фокси:
-Ами исках да сме по - далеч от другите.
Бони:
-Защо?
Фокси:
-Ами заради това...
Фокси натисна едно бутонче е върху Бони се изсипа чесън на прах. Фокси стана и се засмя. Бони започна да вика и да казва, че му щипе. След малко падна от леглото. Фокси не спираше да се смее. Бони се изправи и се подпря на шкафа....
VOUS LISEZ
Bonnie
FantasyТук в Freddy Pizzaria живее Детенцето Бони . Може да се скрие навсякъде е горе долу . Има си и добри и лоши моменти. Най - добрия му роднина който още му помага е Той Бони. Само той му помага и в добрите и лошите му дни. През повечето време Бони...