Смъртоносен Сън

24 7 2
                                    

Бони:

-Но защо все се случват такива неща? Вече имам чувството, че е заради мен.

Той Бони:

-Хайде стига Бони това не е заради теб. Просто така се е случило.

Бони:

-Не не аз съм виновен. Изобщо не биваше да става така.

Той Бони:

-Бони Бони Моля те не искам да плачеш. Ти не си виновен. Чу ли. Просто е станало така. Не искам да се обвиняваш.

Той Бони го прегърна. Искаше да го успокой.

Той Бони:

-Стига Бони ти не си виновен. Затова те моля. Аз искам да се успокойш.

Бони го беше прегърнал, но не спираше да плаче. След Малко Фокси отиде при тях.

Фокси:

-Хайде време е за лягане.

Той Бони го погледна.

Фокси:

-Но не е нужно да ставаш Бони. Аз само ще ви загася лампата. Засега ще е по - добре да сте заедно.

Той Бони:

-Благодаря Фокси.

Фокси:

-Няма за какво.

Той загаси лампата. Бони веднага се сгуши до Той Бони, продължавайки да гушка зайчето.

Той Бони:

-Хайде по - добре си почини.

Бони:

-Едва ли ще мога.

Той Бони:

-Е хайде поне се опитай.

Бони го прегърна много много здраво. Не искаше да го изпуска, нищо, че това беше малко вероятно. След няколко минути заспа.

В съня на Бони.

Бони се беше озовал в нещо като безна.

Бони:

-Но какво къде съм? Къде е Той Бони?

След малко се появи Той Бони целия в кръв, а до него беше баща му. Той ги погледна за кратко време. След малко те изчезнаха. Когато се обърна, той отново ги видя само, че Той Бони беше на земята целия облян в кръв, а до него е баща му беше с един нож и дори започна да го облизва.

Бони:

-Не Той Бони.

Баща му се приближи до него, вдигна го и постави ножа много близо до окото му.

Баща му:

-Съветвам те да не правиш резки движения.

Бони:

-Не Моля те не не.

Той се засили и му прободе окото.

След малко Бони стисна Той Бони много силно. Той се събуди и веднага тръгна да го успокоява само, че не знаеше какво му става. След малко Бони спря да се движи. Той Бони се стресна и веднага започна да вика Фокси.

BonnieWhere stories live. Discover now