Отново заедно втора част

25 7 3
                                    

Фокси пусна Бони и отиде при Той Бони.

Фокси:

-Е как е? Ще се оправи ли?

Фреди:

-Не знам.

Мънгъл ( момче ):

-Ами не се знае. Много е зле. Спайнграп го беше наранил много. Има много рани.

Фреди:

-Мале ненавиждам го този Спайнграп. Как може да го нарани? Толкова ли е лош?

Фокси:

-Сигурно, а и Бони вече ми разказа всичко. Не знаех, че баща му може да е толкова лош.

Фреди:

-Защо какво е станало?

Фокси:

-Той ми каза, че баща му никога не му давал да се забавлява и че постоянно го е биел.

Фреди:

- Но как може така и как изобщо е оцелял с него ? Какво се е случило?

Фокси:

-Каза ми, че един ден не е издържал и затова е избягал по сред зимата. На втория ден беше много слаб, но за щастие Той Бони дойде при него и му помогна. От тогава те са заедно и Той Бони му е като баща. Само че не знам какво е станало с истинския му баща.

Мънгъл:

-Горкичкия. Кой може да е толкова зъл към сина си? Аз лично не познавам такъв човек.

Фокси:

-Да и аз също, но сега си нямам представа какво да правим.

След малко Той Бони леко си по мръдна ръката и хвана Фокси. Той Бони не виждаше защото те бяха му сложили превръзка на очите.

Той Бони:

-Ф...Ф...Фокси къде е Бони?

Фокси го погледна.

Фокси:

- Бони сега е в моята стая.

Той Бони:

- Фокси Моля те доведи ми го.

Фокси:

-Добре. Само се дръж.

Фокси отиде да извика Бони.

Фокси:

-Бони Моля те ела.

Бони стана от леглото и заедно с Фокси отидоха при Той Бони. Когато го видя той веднага отиде при него и го прегърна. Тогава всички излязоха от стаята и ги оставиха сами Насаме.

Бони:

-Толкова много ми липсваше. Защо Спайнграп постъпи така с теб?

Той Бони:

-Не знам мъниче. Съжалявам, но просто така се получи.

Бони:

-Не искам. Аз искам да си тук до мен. Не искам да сме разделени.
Той Бони:

-Не е сигурно, а и имам чувството, че това е само началото.

BonnieWhere stories live. Discover now