Kapitel 7

43 0 0
                                    

^ Johan's perspektiv ^

Oscar kommer imorgon och jag kunde inte säga nej... Jag har just nu mitt gäng här och dom kommer inte åka förens om 1månad... Och mitt gäng är inte det bästa Oscar behöver träffa just nu men vad gör man inte för en gammal barndomskompis? Han skickade Smset igår kväll och klockan är nu 15:37 och hans tåg skulle komma vid 15:40 så han är nog här när som helst.

^Oscar's perspektiv^

Det var svårt att ta ett hejdå om Stockholm och utav Ogge, han är den ända som vet att jag sticker och han lovade att det var våran hemlighet. Jag vet inte om jag kommer klara av att va jätte långt ifrån dom men jag måste för deras egna bästa. "3minuter till avgång i Malmö" det är där jag ska av sen kommer Johan att möta mig så vi åker hem till han. Jag tror de va Trelleborg han Bode i... Jag ska precis få av tåget när jag får ett sms ifrån en okänd person.

Okänd 15:41
Hoppas du är nöjd Enestad! Lisa kommer älska det. Tack att jag fick henne istället😏
*biografbild* {heter de så}

På bilden är de en Bild på Lisa som kysser en kille som jag inte kan se men jag ser att det verkligen är Lisa. "Oscar! Kom nu slöfock!" Man hör att det är Johan på hans Stockholmska blandat med Skånska, jag kan säga så här att det är inte den finaste dialekten som här blandade. "Jag kommer!" Ropar jag tillbaka till honom.

^Lisa's perspektiv ^

Jag har ingen aning om vart Oscar är och Ogge har varit helt off på senaste tiden. "Hallå! Ogge lyssna då!" Säger Felix för minst hundrade gången. "Förlåt! Jag går hem jag mår inte så bra..." Han har vart helt konstig sen igår när Oscar stack, jag saknar han jätte mycket men jag kan inte bli vän med han igen för de han gjorts kommer ALDRIG jag glömma eller förlåta. "Killar jag hänger med Ogge!" Felix kollar ilsket på Ogge och Omar ser helt normal ut:) Jag går fram till Felix och kramar honom. "Han kommer inte döda mig Felix!" Säger jag till honom men då kommer dom orden jag aldrig hade trott "Inte än..."

----

Förlåt för kort kapitel

Jag Kommer Tillbaka... [pausad]Where stories live. Discover now