"Vadå? Vad skulle jag akta mig för...?" Han kollar jätte konstigt på mig men sen kommer det. "Det här!" Ropar jag innan jag hoppar på honom och kittlar han.
Efter ungefär 30minuters kittlande så måste vi åka annars kommer vi försent sa William.
------
"Ska de bli kul o komma ner till Skåne och slippa Storstaden?" Han ler busigt emot mig och jag bara fnyser lite, mitt i allt skrattande får jag ett sms av Felix...
Från: Sandman👊🏻
Jag kommer o hämtar dig hos Mamma o Pappa om 10minuter! Det är viktigt Lisa!Till: Sandman👊🏻
Lycka till med det! Jag e inte i Stockholm, och jag vill inte prata me dig och dina äckliga kompisar!Från: Sandman👊🏻
Du kommer ångra de här Lisa!Hahahahhahahah ja jo tjena.
^Ogge's perspektiv^
Varför kolla jag äcklat på henne?? Varför är jag så korkad??
Varför är jag just jag...??Mitt i allt tänkande så ringer Felix.
Samtal ifrån: F'S
-Vet du vart Lisa är??
-Hemma??
-Nej! Hon är inte i Stockholm!
-Ja vet inte!Samtal Avslutades
Jag orkar inte med Felix längre! Han har blivit så mycket jobbigare sen Han träffa Lisa igen. Jag måste rensa tankarna och bara få vara för 1 dag! Oscar brukar ju veta vart festerna finns! Jag kan ju bara ringa han o fråga.
Samtal
-Hej det är Oscar!
-Hej det är Ogge...
-Nämen tjenare bror! Hur måru?
-Haha tjena... Jo man har ju mått bättre om man säger så.., men hur mår du själv?
-Jo de är jätte bra här i Skåne, men hoppas du blir bättre! Men va ville du?
-Jo vet du vart de finns en jätte stor fest idag i Stockholm..?
-Ja Brook har en idag klockan 21:00 ungefär, men jag måste dra nu men ha de bra!
-Hejdå..Slut på samtal
^ Omar's perspektiv ^
"Vart är Lisa!!" Vi har nu stått här och frågat Felix o Lisa's föräldrar vart hon är men dom säger bara att dom inte vet och Felix tålamod är på topp idag...! {sarkasm}
"HON TRIVS INTE HEMMA! NINÄR JU FAN SJUKA!" Felix rusar ut ur huset och jag hänger efter och då springer vi in i en tjej.
"Oj förlåt mig..."
----------
Hehehe
YOU ARE READING
Jag Kommer Tillbaka... [pausad]
Random"Rör mig inte dit äckel!" Ropar jag rakt ut på festen och alla blickar åker hit. Jag stelnar till och fattar inte vad som händer. Jag känner hur magen viker sig och allt jag stoppat i mig på festen vill komma upp. Jag reser mig upp och springer ut t...