2.bölüm

242 2 0
                                    

ŞEFİKA


Ayy ben atölyedemi uyuyup kalmışım heryerim tutulmuş yaa. Kalkıp yaptığım resme bi baktım bence güzel olmuştu.
" evet ya senden ressam olur kız" demi yani iç ses şu resme bak bi. Neyse ego tavan yaptı yaptığım resmi çantama koyarak lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Acaba şu salak uyanmışmıdır ki bi bakalım diyip nağmenin odasına bodozlama daldım. Tabi benim canım arkadaşım 10. boyutta olduğu için uykusuna devam etti. Ama ben sana yapacağımı bilirim. Mutfağa gidip buz gibi suyu alıp yukarı nağmenin odasına çıktım. Yavaş yavaş yanına gidip içimden 3 kadar sayıp buzlu suyu nağmenin başına döktüm. Ve benim salak arkadaşım bağırarak yataktan düştü tabi ben bu arada anırarak gülüyodum.

NAĞME

Ne güzel rüyamda kendimi konser verirken görüyodum. Üstüme birden buzlu su dökülünce bağırarak yataktan düştüm. Yaa popom acıdı. şefikaya  bakınca anırarak gülüyodu bende ona ters ters bakarak kalktım ve banyoya gittim. Evet ben zengin bir ailenin kızıyım o yüzden odamda banyo var. Üstüme yapışmış olan pijamalarımı çıkarıp kirli sepetine attım ve kendimi direk suyun altına attım yarım saat banyoda durduktan sonra çıktım. Odama giderek giysi aramaya çalıştım. Bu gün okul olduğu için rahat birşeyler giydim. (Multimedia) ve aşağı indim ve şefikanın beni beklediğini gördüm. Şuna azcık trip Atam bari sabah sabah o uyandırma şekline bende trip atarım. Yanından hızlıca geçip arabama bindim ve şefikayı beklemeye başladım oda arabaya binince arabayı çalıştırıp okula sürdüm.
Okula gelince arabamı park edip arabadan indim ve okula doğru yürüdüm. Müzik sınıfına girince direk oturmak için yer aradım çünki sınıfımız kalabalık olduğu için. Haa buldum bee hemen oturdum ve Çellomu çıkardım. Ve dün akşam çalıştığım şarkıyı çalmaya başladım. İçeri hoca girince herkes o tarafa baktı tabi bende eksik kalırmıyım. Ama bu hoca o gördüğüm erkek nasıl yaa bu hocam yani " yok yaa öğrenci kızım malmısın tabi hoca " sen bi sus yaa " iyi tamam bee aa" Hoca bu yapacağımız konser hakkında konuşuyo. Ben size söylemedim deme 3 hafta sonra konserimiz var çok heyecanlıyım. Bu hoca bana biyerden tanıdık geliyo. AA buldum ilk şarkımı bana çalmayı öğretmişti. Hoca bizim nasıl çaldığımızı bakmak için bize konserde çalacağımız şarkıları çaldırttı. Ve tabi çok beğendi. Ben size hocacıgımızı tanımadım adı orkunmuş daha bu okula geleli 1 hafta olmuş. Uzun boylu zayıf mavi gözlü saçları biraz uzun ve rampa yapmış ve en önemlisi kaslııı olum karın kaslarına bak ya neyse konumuzdan saptım işte bazı zamanlarda şiir yazıyormuş. Ben ona bakıp hayellere dalmışken zil çaldı ve çıktık.

ŞEFİKA

Okula gelince direk atölyeye giderek resmimi çıkardım. Ve hocayı beklemeye başladım. Hoca içeri girince kızların ağzı açık kaldı. Niyemi hoca çünki çok taş. Hoca resimlerimize bakarken bende hocayı süzüyodum. ( o anlamda değil ne giydiğine bakıyorum) neyse ben kısaca hocayı tanıtıyım. Adı kadirmiş boyu birazcık uzun gözleri kahverengi saçlarını yana yatırmış ve tabiki karın kaslarını geçmeyelim. Kadir hocacıgımız resimleri bakmayı bitirmiş ve bizle konuşmaya başladı. O konuşurken zaten zil çaldı ve dışarı çıktım. 1 saat sonra dersim bitti ve nağmeyi beklemeye başladım. Oda gelince arabaya binip eve geldik ve direk ikimizde odalarımıza gittik. Ben üstümdekileri çıkarıp pijamalarımı giyip yatağıma yattığım gibi uyudummm.












Evet bu bölüm nasıldı yorumlara yazın sizin yazdığınız şeylere göre düzeltme yapacağım. Neyse hadi iyi geceler sizeeeeeeeeeee.................

İlk ŞarkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin