Herkes bir ağızdan Hayır diye bağırmaya başladı. Bende okanin gözünün içine bakıyorum. Okan baya bi düşündükten sonra:
Tabiki de Melisa dedi. Ben hala mal gibi okanin yüzüne bakiyom. Herkez bağırmaya başlayınca direk o kıza baktım. Kız tam atlarken birisi onu tuttu ve yukarıya çekti. Yaa abi bir günümde atraksiyonsuz geçsin çokmu şey istiyom yaa.
Ben salak gibi yerimde dururken okan yanıma geldi ve bana sarıldı. Ben daha ne olduğunu anlamadan arkamizdan birisi ' ' Hayır onu ben seviyorum ' diye bağırmaya başladı. Okan elimden tutup o kızın yanına götürdü. Kızı bizimkiler yere oturrturmus sakinlestirmeye çalışıyorlar.
Kız Beni görünce öyle bi baktı ki bana sanki derimi yuzmus üstüme kezzap dokmus ve gozlerimi oymus gibi bakıyor yani kısaca beni öldürmek istermis gibi. Harbi yaa bu kız kim ki okanin nesi oluyo acaba eskiden sevgilerimi ki öf öf başım ağrıdı düşünmekten yav. Neyse sonra sorarım nasıl olsa. Şimdi ortam gergin daha da gerilmesin. Okan hele şükür konuşmaya başladı.
' senin burda ne işin var nasıl buldun beni ve sen hastaneden nasıl çıktın! '
' 1.sorun seni özledim 2.sorun arkadaşlarına sordum biraz zor oldu ama gene yerini buldum 3.sorun ise tedavim bitti ve biter bitmez senin yanına geldim sevindin mi yoksa '
' bak esra benim asabimi bozma len ne sevmesi ne ozlemesi saçmalama ve peşimi bırak'Vay kızımızın adı demek esraymis. Kız hicbirsey demeden okan kolumdan tutup arabasına götürdü ve bindirdi. Ayy cildircam yaa hicbirsey soylemiyo put gibi sadece araba kullaniyo. Gözünü bile kirpmiyo. Tamam yeter bu kadar dayaniycam. ' okan o kız kim nerden taniyosun niye hastaneden çıktı niye seni özlemiş niye peşini birakmasini söyledin kıza' ben böyle sıralarken okan bir anda ani firan yaptı ve susmak zorunda kaldım.
Melis bi sus ya bi nefes al hepsini cevapliycam ama sakin bir yere gidelim öyle konuşalım tamammı. Tamam sakin bir yerde konuşalım dedim ve yarım saat sonra deniz ke kenarına geldik. Bi banka oturduk ve konuşmaya başladık.
Bak Melisa esra beni liseden beri seviyo ama pilotenik olarak. Neyse bi sevgilim filan olsun kız 3 veya 4 gün sonra yüzü taninmaz hala geliyodu. Bi gün bi kız yanıma geldi kutlarım seni dedi tabi bende anlamadım sonra kız bi kız babası oluyorsun dedi. Tabi bende serteller attı o kızı hayatımda ilk kez görüyorum hadi içkili olsam hatırlarım çünkü içki icrigimde de yaptığım şeyleri hatırlıyorum neyse işte esrada duydu tabi herseyi kıskandımı bilmiyorum kızı sacindan tutup ta çatıya kadar çıkarttı. Esra bağırarak Hayır filan diyodu tam kızı atacakken ali ve hakkı tuttu ( hakkı ve Ali o zamanlar okanin en yakın arkaslariydi) kızı çekerek kurtardilar. Sonra polis filan geldi esranin deli olduğu çıktı. O yüzden hastaneye yatırdık. Ama nasıl olduysa hastaneden çıkmış. Iste bu yüzden benden uzak dur dedim anladın mı?
Evet anladım. Sendede neler varmış be. Hahaha yaa ben usudum gidelim mi hem yarın okul var. Tamam hadi gidelim arabaya bindik ve 5 dk sonra eve geldik.
Ben tam Araban inecekken okan kolumdan çekti ve kısa ama etkili bir öpücük kondurdu sonra kulağıma doğru egilerek iyi geceler ruyanda beni gör dedi ve yanagima öpücük kondurup geri çekildi. Bende sanada iyi geceler diyip arabadan indim. Eve girip doğruca odama çıktım hiç üstümü değiştirmeden kendimi yatağa bıraktım.
Bugün olanları düşündüm neler geçti başımdan be sevgilimin pilotenik aşıkı var, bu gün neredeyse benim yüzümden bir kız intihar ediyordu off off. Ve en önemli sorun ailem okanla ciktigimi bilmiyor ogrenirlerse işte o zaman bittim ben. Neyse benim uykum geldi 5 dk geçmeden kendimi uykunun o eşsiz kollarına bıraktım.
1 ay sonra:
Ayy inanmıyorum yaa bu nasıl olur bittim ben napcam ben nasıl çıkcam işin içinden bu fotoğrafları kim çekmiş yaa nasıl bizim eve gelmiş kim getirmiş delircem az kaldı. Bunu ailem ogrenmemisi lazım napcam ben.
Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Benim tabi götum üç buçuk atiyo ya ailem geldiyse ya fotoğrafları görürse ya iliskimize mani olursa naparım ben. Ayy iyice delirdim ha ayak Üstü senaryoyu yazdım başrol kahramanı ben bir kızın ölümü iyi seyirler. Nediyom ben paronoyaklastim haa Ayy kendine gel Nağme. Ben kendi kendime kavga ederken kapı bir kez daha çaldı anam ben kapayi unuttum. Hemen kapıya gittim içimden bildiğim duaları okumaya başladım. Allahım sen şu koluna yardım et AMİN hadi BİSMİLLAH.
Kapıyı korka korka açtım. OHAAAAA bunun burda ne işi var ve niye pis pis sıritiyo.
Evet bu bölümde bitti. Arkadaşlar kitabimim kötümu çünkü okuma sayım çok az ve son bölümü nerdeyse hiç kimse okumamış. Kötüyse söyleyin kitabimi sileyim. Neyse herkeze iyi okumalar ve iyi gecelerrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Şarkım
Chick-LitBir müzik öğretmeni ve bu müzik öğretmenin güzeller güzeli bir öğrencisi. Bir resim öğretmeni ve bu resim öğretmenin Maviş öğrencisi. Ve Bu ikilinin arasında geçen bir aşk hikayesi.