ŞEFİKA
Gene atölyeye çıkıp resim yaptım. Ve son 2 hafta neye mi tabiki de resim sergemize. Neyse şuan ki yaptığım resim ise karakalem resmi (multimedya) var.
Acaba şuan nağme napıyordur. Odasına sesdizce girdim ve şok şok şok tarihe geçin lütfen nağme ilk kez erken kalkmış. Ayy ağlıycam şimdi. Bu kız bugün çokmu mutlu ne neyse ben ona sorarım.
Bu kız gün geçtikçe güzelleşıyir be ee tabi kimin kanksi.
'Günaydın nağmişim'
'One be'
'Nağme demekten sıkıldım napam'
'İyi tamam ha sanada günaydın'
'Bu ne süs püs kız kime süslendin bu kadar'Aaa ben sana anlatmadım deme kız. Neyi anlatcaktın ki. Ayy kanka biz orkunla çıkıyoruzz dedikten sonra tabikide çayı yüzüne püskürttümm
Ayy kızım iğrençsin ya off.Nağme pat diye söylenirmi len bari alıstıra alıştıra söyleseydin. Haa şimdi anladım ben seni. Neyi anladın be bilmece gibi konuşma. Diyorum ki bu sabah bi neşeliydin, kıyafetlere özenilmiş, bu sabah erken kalkmışsın demek bu yüzdendi. Çokmu belli? Ne bellisi kızım resmen insanlara ben orkunla çıkıyorum diye hayır dağıtcan nerdeyse. Tam be 40 yılın başı bi sevgilim olmuş onuda bana çok görüyorsun öyle olsun.
Yaa aşkım bana sana öyle demek istemedim ki dedim ki çok belli etme sevgini içinde yaşa yani anladınmı. Tam ya anladım. bu kadar konuşma yeter kahvaltını yap. Tam anne yapıyorum. Aferin benim akıllı bidıkıma. One ya neyse senle uğraşamıyacağım orkun mesaj atmış aşagıda beni bekleyiyormuş hadi bay bay. Dedi ve gitti deli ya. Bende geziyim bari.
NAĞME
Bu adamın arabasına hastayım ya. Aşkıma bak sen ya nasılda arabasına yakışırmış. Yanına gittim ve yanağına en sulusundan bir öpücük kondurdum. Oda bana dönerek belime sarıldı ve oda yanığıma öpücük kondurdu. Günaydın orkun hocam. Ben sana kaç defa söyleyeceğim bana hocam deme diye. Tamam aşkım zaten şaka yapmıştım sana. Demek şaka ha nağme hanım tamam o zaman bende sana notlarında bir şaka yapayımmı. Haa ne yok ya birdaha ben sana şakayı bırak ş sini bile söylemem. Aferin benim sevgilime neyee hadi bin arabaya okula geç kalacağız. Tamam.
Radyoyu açayımmı çok sessiz oldu. Tamam aç aşkım ama abuk sabuk olmasın lütfen
Tamam be anladım. Önüme gelen ilk şarkıda durdum. Sarı kurdeleler vardı. Şarkının tam ortalarında okula gelmiştik.Ben kendi dersliğime giderken orkun hocacağımda arkamdan geliyodu. Bu gün bütün kızlar orkunamı bakıyo. Hocam artık çalmaya başlayalımmı. Tamam başlıyalım bakalım. Evet herkez hazırsa başlayalım dedi ve herkez çalmaya başladı.
Bu gün toplam 5 şarkı çaldık. Onlarda:
'Mozart symphony no.40 in g minor'
'Beethoven 9. Senfoni'
'Chopin spring waltz'
'Schumann arabesque'
'Schubert serenade'Off bittim şarkılar çok zor ama bu kadar çalışmaya enimim ki deyecek buna eminim. Neyse dersim bitince orkunu aradım. Oda bana arabamın yanına git beni bekle dedi bende öyle yaptım.
Yaklaşık 3 dk sonra geldi. Ne kadar çok özlemişim aşkımı. Hemen sarıldım oda beni daha da kendisine çekti ve sarıldı. Ayrılınca arabaya bindik beni evime geline kadar hiç elimi bırakmadı evimin önüme gelince elimi bıraktı. Bende iyi geceler diyip yanından ayrıldım.
Eve gelince odama girdim. Üstümüme pijimalarımı giyip kendimi sıcackık yatağıma bıraktımm...
Evet bu bölümde bitti. Arkadaşlar vote ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Şarkım
ChickLitBir müzik öğretmeni ve bu müzik öğretmenin güzeller güzeli bir öğrencisi. Bir resim öğretmeni ve bu resim öğretmenin Maviş öğrencisi. Ve Bu ikilinin arasında geçen bir aşk hikayesi.