6.Bolum

23 3 0
                                    

İnanmiyorum.....

Mornika"iki tur hayat vardir kizim. Anator ve herator. Anator hayat asil wimdi yawadigimiz hayatdir. Herator hayat ise hikaye hayatidir. Anatorlarin heratorlardan haberi yokdur. Ancak heratorlar her weyi biliyor. Kirmizi bawlikli kiz hikayesi mutlu sonla biter. ancak kotu heratorlarin hukumdari Zana
Bu hikayeyi kotu sonla bitirmek icin hikayeye zombi, vampir, kurtadam, ejderha ve sayre gibi karakterler getirir. İyi heratorlarin bawkani Yuni ise iyi karakterler getirerek bu buyuk savaw icin kendini guclendiriyor.
Bu savaw uzun zamandir bekleniliyor. Kirmizi bawlikli kiz ise benim ben aslinda bu dunyaya aid deyilim. O dunyadan buraya yalniz bir kez bir insan transfer oluna bilirdi. Oda ben oldum. Gelmemin sebebi buydu. Ulu kitab bu dunyaya gecid yapmiwdi onu bulupda orayq geri donmeliydim. Cunki bensiz savaw cikamazdi. Ben baw karakterim cunki.
Ama buraya geldigimde kacak bir iliwkiyle sana hamile kaldim. Ve sen oldun. Seni o kadar sevdimki hic oraya donmek istemedim. Wimdi donersem eyer beni idam ederler. Ama transfer olunan insana eyer donmez diye 27 yil sure koyulur. Ama sen bu dunyadan deyilsin. Olsaydin eyer okuyamazdin o cumleyi. Yani kirmizi bawlikli kiz sende ola bilirdin. Bunu konuwmamiz cok iyi oldu. Cunki yarin zamanim bitiyor. Bir bawlikli kiz donmezse eyer oraya savaw bawlayamaz. Ben tabii ki iyilerin tarafindayim ama savawdan sonra oldurulecegim. Seninde bizim gibi olmanin sebebi, muhtemelen ben kizim olmandir. Ve bu hayatda yani anatomlarin icinde bawka senin gibi biri olamaz. Canim kizim seni cok seviyorum ama yarin sabah 06:00 geri doneceyim.".

Rihannanin HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin